رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه دریافتی‌ برخی رشته‌ها از فوتبال بیشتر است، گفت: از اهالی فوتبال ناراحت هستم زیرا به شدت به علیه همدیگر هجمه ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۳۱۷۹
دریافتی‌ برخی رشته‌ها از فوتبال بیشتر است

مهدی تاج در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گفت: نفت تهران یکی از بهترین باشگاه‌های کشور است و منصوریان سرمربی این تیم نیز یکی از مربیان بسیار خوب و باشهامت لیگ بواسطه جوانگرایی است. ذوب‌آهن نیز بهامدیریت سعید آذری که از مدیران کار بلد است، از جمله تیم‌های خوب لیگ امسال به شمار می‌رود.

وی افزود: در بازی فینال جام حذفی امسال بواسطه حضور این ۲ تیم سازنده و خوب بدون شک بازی پر کیفیتی را شاهد خواهیم بود. خیلی خوشحالم این اتفاق رخ داده و هرکدام از این ۲ تیم قهرمان شوند، یکی از نمایندگان خوب‌مان در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

رئیس سازمان لیگ همچنین یادآور شد: باتوجه به الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتایج تیم‌های ما در بازی‌های آینده مهم است و باید تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز هم نتایج خوبی را بدست آورند، البته سهمیه سال آینده ما هم ما نند امسال است و تغییری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط‌مان با تیم‌های سایر کشورها بسیار نابرابر است، تاکید کرد: بطور مثال بودجه یکی از این تیم‌های آسیایی مانند لخویا از بودجه کل ۴ نماینده‌مان در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر است. کسانی که از قهرمانی در آسیا صحبت می‌کنند، باید امکانات باشگاه‌های ما را با تیم‌های رقیب مقایسه کنند.

تاج افزود: اکنون برخی از باشگاه های ما حتی برای خرید بلیت هواپیما و سایر هزینه ها در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل روبرو هستند، به این دلیل که ما از مهمترین بخش درآمدی خودمان که حق پخش تلویزیونی است، محروم هستیم.

وی گفت: درحال حاضر بطور میانگین باشگاه‌ها تنها ۳۱ درصد از پول بازیکنان و ۴۱ درصد از پول کادرفنی خود را پرداخت کرده‌اند. این درحالی است که همه صحبت از قراردادهای میلیاردی بازیکنان می‌کنند. در این شرایط بازیکنان باشهامت و جان و دل بازی می‌کنند. البته هجمه بی‌جا به فوتبال جایز نیست، هم از بازیکنان و هم از مربیان که در این شرایط تیم‌ها را اداره کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه دریافتی‌ برخی رشته‌ها از فوتبال بیشتر است، تاکید کرد: در بخش‌هایی احساس می‌کنیم، زورمان نمی‌رسد، هرچند همه تلاش خود را به‌خرج می‌دهیم اما در آمد حاصل نمی‌شود. سازمان لیگ وظایفش را به خوبی انجام داده و بازی‌ها را در زمان مقرر برگزار می‌کند. جوانگرایی روند خوبی داشته و گل زده نسبت به سال گذشته بهتر شده است. آمار حضور بازیکنان جوان را در لیگ دقیقا استخراج کرده‌ایم و در پایان لیگ اعلام خواهیم کرد. این روند استفاده از بازیکنان جوان برای لیگ مثبت است.

وی افزود: اکنون مشکل ما ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس است، در حال حاضر در بازی‌های لیگ دسته اول ورزشگاه‌ها پر می‌شود و ۲۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌روند اما اکنون برای بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر تنها ۵ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند، البته نمی‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم اما باید بررسی شود مشکل این دو باشگاه چیست، البته شما بهتر می‌دانید مشکل این ۲ باشگاه چیست.

تاج ابراز امیدواری از اینکه با واگذاری این ۲ باشگاه به بخش خصوصی مشکل آنها حل شود و شرایطی فراهم شود تا با ایجاد قوام و جمع گرایی در مدیریت آن میلیون‌ها هوادار این ۲ باشگاه راضی شوند، تصریح کرد: مولفه‌های لازم برای لیگ خوب باید فراهم شود و بدون این مولفه‌ها نمی‌توان به موفقیت رسید.

وی افزود: از اهالی فوتبال ناراحت هستم زیرا به شدت به علیه همدیگر هجمه ایجاد می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود دیگرانی که خارج از این مجموعه هستند، نیز به خودشان اجازه می‌دهند درباره فوتبال مثبت فکر نکنند.

رئیس سازمان لیگ گفت: امیدوارم با رفع مشکلات هم تیم ملی خوبی داشته باشیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز هفته آینده تیم‌های پرسپولیس و نفت صعودشان به دور بعدی قطعی شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها