معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:

ارتقای هشت پله‌ای رتبه استان اردبیل در آزمون پایانی دوره متوسطه

معاون آموزش و پرورش خبر داد

حذف پایه اول دوره دوم متوسطه از سال 94

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از سال آینده در دوره دوم متوسطه ورودی نخواهیم داشت اظهار کرد: باتوجه به اینکه در سال تحصیلی 95 - 94 پایه اول دوره دوم متوسطه را نداریم براین اساس باید ساماندهی مجدد در دوره‌های اول و دوم متوسطه انجام دهیم.
کد خبر: ۷۷۲۵۷۶
حذف پایه اول دوره دوم متوسطه از سال 94

به گزارش ایسنا، علی زرافشان در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در آستانه تغییر بزرگی در دوره متوسطه هستیم گفت: باید با برنامه ‌خاصی به تکمیل دوره متوسطه اقدام کنیم و در این راستا به ساماندهی نیروی انسانی و تامین فضای آموزشی توجه داشته باشیم.

زرافشان با اشاره به اینکه در دوره دوم متوسطه در سال 94 ورودی نخواهیم داشت تصریح کرد: باید ساماندهی مجدد در دوره‌های اول و دوم متوسطه انجام دهیم و استان قم با توجه به تراکم دانش آموز باید کیفیت دوره‌های مختلف را مورد توجه قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده نسبت به ساماندهی نیروی انسانی با توجه به تغییرات دوره متوسطه اقدام لازم انجام شده و از ظرفیت بخش‌های مختلف در این راستا استفاده می‌کنیم به همین علت دوره‌های ضمن خدمت کمی متفاوت بوده و در ارتباط با دبیران اختیارات بیشتری به استان‌ها واگذار می‌شود تا استان‌ها بتوانند دبیران را به شیوه مورد نیاز خود جا به جا کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به وضعیت مدارس فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌ها در سال‌های آینده اشاره کرد و گفت: با تغییراتی که در این بخش انجام می‌شود باید به فکر تامین فضا و نیروی انسانی بیشتری برای هنرستان‌ها در سال‌های آینده باشیم به همین علت قبل از شهریور ماه 30 میلیارد تومان بودجه به استان‌ها تزریق کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها