مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری پائین‌تر است، گفت:

سرانه فضای آموزشی استان اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:

ارتقای هشت پله‌ای رتبه استان اردبیل در آزمون پایانی دوره متوسطه

رتبه این استان در آزمون پایانی دوره متوسطه سال تحصیلی گذشته هشت پله در سطح کشور ارتقا یافت.
کد خبر: ۱۴۳۷۳۰۰

به گزارش جام جم آنلاین ،محمود مشکی در مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ شهرستان خلخال افزود: در حالی که در جریان برگزاری آزمون‌های نهایی دوره متوسطه رتبه بسیاری از استان‌های کشورمان با کاهش مواجه شده رتبه استان اردبیل هشت با صعود هشت پله‌ای همراه شد.
وی گفت: منطقه آموزش و پرورش خلخال هم رتبه نخست استان را در این زمینه به خود اختصاص داده و رتبه این منطقه از میانگین کشوری فراتر رفته است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه رتبه این استان در آزمون سراسری کنکور ۲۴ کشوری است، اظهار کرد: انتظار می‌رود با اعلام نتایج آزمون کنکور سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش کشور، رتبه استان در قبولی کنکور هم چند پله نسبت به سال تحصیلی گذشته ارتقا یابد.
مشکی با بیان اینکه نتایج نهایی برگزیدگان کنکور تا پایان بهمن ماه امسال از سوی سازمان سنجش کشور اعلام می‌شود، افزود: نتایج اولیه حاکی از افزایش آمار قبول شدگان کنکور سراسری امسال در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اردبیل است.
وی ادامه داد: با توجه به تاثیر ۵۰ درصدی میانگین نمرات سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون کنکور سراسری سال جدید این امر قطعاً در نتایج آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ استان تاثیرگذار خواهد بود.

ارتقای هشت پله‌ای رتبه استان اردبیل در آزمون پایانی دوره متوسطه
قبولی۲۳۰ دانش‌آموز خلخالی در دانشگاه‌های دولتی
مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز در این مراسم از ارتقای دو و نیم پله‌ای برگزیدگان کنکور سراسری امسال خلخال در مقایسه با آزمون کنکور سراسری سال قبل خبر داد.
مستقیم حسینی اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ خلخال که منجر به پذیرفته شدن ۲۳۰ نفر از دانش‌آموزان این منطقه در دانشگاه‌های دولتی کشور شده است، حاکی از رشد دو و نیم پله‌ای رتبه این منطقه در آزمون کنکور سال جاری نسبت به آزمون کنکور سراسری سال قبل است.
در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایای ارزنده‌ای از ۵۹ نفر از برگزیدگان آزمون سراسری کنکور سال ۱۴۰۲ خلخال که موفق به کسب رتبه‌های تک، دو و سه رقمی در این آزمون شده بودند، تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها