رئیس سازمان بهزیستی کشور در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از اقدام این رسانه در تولید دو فیلم اثرگذار در حوزه نابینایان و ناشنوایان قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۵۶۸۳۹
قدردانی رئیس سازمان بهزیستی از رسانه‌ملی

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همایون هاشمی در این نامه با تشریح اهمیت پیوند افرادی که دچار معلولیت هستند با جامعه و لزوم احیای حقوق آنان، از عنایت رسانه ملی به این موضوع تشکر کرده است.

وی در بخشی از این نامه نوشته است: اقدام ارزنده جنابعالی و همکاران تلاشگر شما در شبکه چهار سیما در خصوص تولید و پخش فیلم تاثیرگذار دستان بینا که در روز جهانی نابینایان به نمایش در آمد و دستان گویا که در روز جهانی ناشنوایان پخش شد،‌حرکت شایسته‌ای است که گامی بلند در حوزه فرهنگ سازی و پیوند معلولان با دیگر اعضای جامعه به شمار می‌رود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این نامه اظهار امیدواری کرده این گونه اقدامات فرهنگی، گام‌هایی موثر برای رفع محدودیت‌های فراروی معلولان در جامعه باشد

همچنین مدیر کشوری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز، از رسانه ملی برای کمک به کنترل ایدز در ایران تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فرهاد درودی در نامه‌ای به محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما از مشارکت خوب این سازمان در اطلاع رسانی برای آگاه کردن مردم در زمینه کنترل ایدز در کشور قدردانی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها