جام جم ورزشی: نتایج ضعیف هفته های اخیر استقلال در کنار تیترهای روزنامه هواداری آبی ها باعث شده قلعه نویی خطر را بیش از پیش احساس کند.
کد خبر: ۷۳۸۰۸۰
زنگ خطر برای قلعه نویی؛ روزهایی که ژنرال تا به حال ندیده

روزنامه نزدیک به باشگاه استقلال در زمان مدیریت علی فتح الله زاده همیشه از امیر قلعه نویی سرسختانه حمایت کرده و کمتر روزی می شد که از "ژنرال" مطلبی روی جلد این روزنامه دیده نشود.

اما حالا که مدیرعامل استقلال عوض شده و فتح الله زاده نقشی در این تیم ندارد، هر روز تیتری عجیب روی جلد روزنامه حامی باشگاه دیده می شود. روزی که استقلال به نفت می بازد و تیتری در حمایت از منصوریان روی جلد می رود. روز بعد مصاحبه پاشازاده که خودش را آلترناتیو قلعه نویی معرفی می کند و این روزها که نارضایتی مدیرعامل از نتایج تیم به تیتر اصلی این روزنامه تبدیل می شود.

به نظرتان اگر فتح الله زاده مدیرعامل استقلال فعلی بود، در آستانه دربی چنین تیتری روی جلد این روزنامه می رفت؟ مطمئنا جواب منفی است و این زنگ خطری است برای سرمربی استقلال.

او با نتایج ضعیف روزهای اخیر، حمایت بخش اندکی از هواداران را از دست داده و همین تیترها شاید باعث شود بخشی دیگر از آبی دلان، هوای مربی جوان تر مانند منصوریان و پاشازاده به سرشان بزند. مدیرعامل استقلال هم نشان داده مانند فتح الله زاده از کسی حمایت نمی کند و هیات مدیره هم تابع او هستند.

تمامی این ها برای قلعه نویی زنگ خطری است که به او یادآوری می کند هر چه زودتر باید پیروزی هایش را از سر بگیرد. اگر چنین نشود او روزهایی را در پیش خواهد داشت که هیچ وقت تجربه اش نکرده است.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها