اسکویی؛ استادی که به اخلاق حرفه‌ای زبانزد بود
گفت‌وگوی «جام‌جم» با هنرمندان درباره زنده‌یاد مسعود اسکویی:

اسکویی؛ استادی که به اخلاق حرفه‌ای زبانزد بود

معاون سابق رادیو گفت: استاد اسکویی در کنار تجربه به این نکته توجه داشت که وجودش برای یک جمع بزرگی مثل خانواده رادیو اثرگذار باشد.
کد خبر: ۱۴۵۵۴۴۲

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، حمید شاه‌آبادی معاون صدای سابق رادیو درباره ویژگی استاد اسکویی گفت: رسانه یک ویژگی خاصی در الگو پروری دارد و کسی که در رسانه کار می‌کند اگر توجه داشته باشد که ده‌ها، صد‌ها، هزاران نفر روش او را می‌بینند، رفتار و منش او را می‌بینند و در موقعیت‌های مختلف کنش‌های او را می‌بینند در برد و باخت یک ورزش از او انعکاس و واکنش می‌بینند احساس می‌کند که او امروز فقط خودش نیست بلکه آنچه که عمل می‌کند نقش الگو سازی دارد.

وی ادامه داد: استاد اسکویی در کنار تجارب، شخصیت دوست داشتنی، توانایی و مهارت ویژه خودش به این نکته توجه داشت که وجودش برای یک جمع بزرگی مثل خانواده رادیو در این مجموعه اثر گذار باشد.

معاون سابق عنوان کرد: استاد این موضوع را به جمع دوستان خود آموخت و امروز نسلی که در رادیو هستند و کسانی که او را درک کردند و این رفتار و اخلاق را دریافته‌اند و امیدوارم ادامه دار باشند.

شاه آبادی درباره خاطرات مرحوم اسکویی بیان کرد: خاطرات زیبا و دوست داشتنی از استاد دارم به خصوص اولین برخورد‌ها که با آقای اسکویی برای حل مشکل رادیو ورزش دارم و نشست‌هایی که برای اعزام‌ها و موضوعات مختلف داشتیم همه آنها خاطرات ماندگاری در ذهن من ثبت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها