آخرین وضعیت سلامت پیشکسوت رادیو از زبان معاون صدا؛ 

مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند

معاون صدا در عیادت از مسعود اسکویی عنوان کرد:

اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو

علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی به عیادت مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رادیو رفت و با آرزوی صحت و سلامتی برای او تاکید کرد مسعود اسکویی صدای آشنا برای همه نسل های رادیو است.
کد خبر: ۱۴۵۲۴۱۲
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدا به همراه مهدی آذرمکان قائم مقام معاونت صدا و دیگر مدیران رادیو به عیادت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو رفت که در بیمارستان لاله بستری است.

معاون صدا خطاب به مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رادیو گفت: استاد اسکویی همه جوانان را مثل فرزندانش دوست دارد و برای آموزش شان در رادیو وقت گذاشته است. او به خوشرویی و ادب و احترام به دیگران مشهور است.
 
بخشی زاده بیان کرد: به اعتقاد من، هر کس در هر جایگاهی که است باید به کارش عشق بورزد و بدون تردید استاد اسکویی یکی از این افراد است.به همین دلیل صدای آشنای برای همه نسل های رادیو است‌. نکته بسیار مهم در رابطه با حرفه گزارشگری و گویندگی این است که مجری کارشناس، گزارشگر و گوینده باید روی رویدادهایی که گویندگی اش را بر عهده دارد، تعصب داشته باشد؛ زیرا در غیر اینصورت هرگز نمی تواند احساسات و هیجانات مسابقه را آن طور که باید و شاید به مخاطب منتقل کند و شنونده را تحت تاثیر قرار دهد و این شاخصه بسیار مهم استاد اسکویی است. در ادامه عیادت، مسعود اسکویی هم چند کلامی از خاطراتش گفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها