مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد:همه راه های کشور به جز برخی محورهای فرعی در کرج ،گیلان ،مازندران ،لرستان و ایلام باز است.
کد خبر: ۷۳۵۲۱۲
راههای اصلی کشور باز است

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از مرکز مدیریت راههای کشور هم اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع در برخی استانهای کرج ، گیلان ، مازندران ، لرستان و ایلام ،‌ رفت و آمد درمابقی محورهای مواصلاتی کشورعادی است.

بازگشایی اتوبان زنجان قزوین

خبر دیگر اینکه رییس پلیس راه استان زنجان هم گفت اتوبان زنجان - قزوین درکیلومتر 60 تا 90 که به علت کولاک و بارش برف مسدود شده بود ، بازگشایی شد .

سرهنگ شیر محمدی گفت باکمک راهداران و پلیس راه ، این محور بازگشایی شد اما محور دندی به تخت سلیمان همچنان مسدود است .

سرهنگ شیرمحمدی افزود: رانندگانی که قصد عبور از اتوبان زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و محورهای اصلی و فرعی زنجان را دارند باید مجهز به زنجیرچرخ باشند.

مسدود شدن راه 175 روستا در چاراویماق و تکاب و رودبار

رییس اداره راه و شهرسازی چاراویماق هم اعلام کرد بارش سنگین برف راه ارتباطی بیش از 160 روستای این شهرستان را مسدود کرد.

خلیل زاده افزود: اکنون ماموران راهداری در سه محور اصلی این شهرستان شامل چاراویماق به میانه، هشترود و مراغه مستقر و در حال برف روبی و مسیرگشایی هستند.وی ارتفاع برف در این شهرستان را بیش از 30 سانتی متر اعلام کرد.

فرماندار تکاب هم گفت: بر اثر بارش سنگین برف دیشب که تا بامداد امروز ادامه داشت راه 5 روستای این شهرستان در بخش مرکزی و 5 روستا نیز در بخش تخت سلیمان مسدود شده است.

آقای قهرمانی گفت: برف همچنین راه تکاب به سقز را در دو راهی ایرانخواه مسدود کرد.

فرماندار تکاب افزود: تلاش راهداران برای بازگشایی راه این روستاها ادامه دارد و به جز این محورها بقیه راه های ارتباطی این شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

بارش سنگین برف راه 15 روستا در رودبار را مسدود و برق 10 روستا را نیز قطع کرد. ارتفاع برف در مناطق کوهستانی رحمت آباد بلوکات - خورگام و عمارلوی رودبار یک متر گزارش شده است.

بازگشایی راه 90 روستا در الموت شرقی

راه 90 روستای منطقه الموت شرقی که بر اثر برف و باران دو روز گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران باز شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی منطقه الموت گفت: بارش باران همچنین باعث رانش زمین در مسیر روستای رشکین هم شده بود که دیشب این مسیر نیز باز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها