جدول پخش مسابقات جهانی تکواندو ، بسکتبال، والیبال و کشتی از صدا و سیما

ورزشکاران ایرانی در 4 رویداد جهانی

شهریورماه، ماه شلوغی برای ورزش ایران و جهان است. در این ماه علاوه بر برگزاری مسابقات داخلی همانند لیگ برتر فوتبال ایران، ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی متعددی شرکت دارند و برای افتخارآفرینی می‌جنگند.
کد خبر: ۷۱۱۰۲۹

تیم ملی والیبال ایران پس از درخشش در مسابقات لیگ جهانی، در آوردگاه قهرمانی مردان جهان حضور دارد.

شاگردان کواچ در این بازی‌ها کار چندان آسانی ندارند. تیم ملی بسکتبال هم در یک میدان جهانی رقابتی سخت و سنگین با برترین تیم‌های جهان دارد.

بازیکنان بسکتبال ایران، تحت هدایت بچیروویچ و حضور ستارگانی مثل حامد حدادی رویاهای بزرگی را در سر دارند و می‌خواهند شگفتی‌آفرینی کنند. در ماه شهریور، علاوه بر رشته‌های گروهی، در رشته‌های انفرادی هم مسابقات مهمی را پیش‌رو‌داریم. تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در جدی‌ترین محک در مسابقات جهانی به دنبال کسب مدال‌های خوشرنگ طلایی رنگ می‌گردند.

در این مسابقات عیار این رشته ملی به‌طور کامل مشخص می‌شود و به همین دلیل این مسابقات حساسیت خاص خودش را دارد؛ درست مثل مسابقات تکواندو که می‌تواند جایگاه این رشته مدال‌آور را مشخص کند. خبر خوش این است که رسانه ملی در این روزهای داغ و حساس، برنامه گسترده‌ای را برای پخش مستقیم مسابقات دارد و مخاطبان می‌توانند از‌ همین حالا برنامه‌ریزی کنند که براساس جدول پخش مسابقات که در شماره امروز جام‌جم منتشر شده است، در چه زمانی پای تلویزیون بنشینند.

این رقابت‌ها همچنین پوشش خوبی از سوی شبکه رادیویی ورزش دارد.

علاقه‌مندان به فوتبال هم در این ماه روزهای خوبی را خواهند داشت. برنامه رسانه ملی فقط پخش مسابقات لیگ‌های داخلی ایران و کشورهای اروپایی نیست؛ با شروع بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا و حتی رقابت‌های دوستانه پیش از آن، بازی‌های دوستانه و رسمی تیم‌های ملی مطابق جدول دوم از تلویزیون پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها