شبکه‌های رادیویی امروز و در سالروز سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی به بررسی نقش مردم در این حماسه بزرگ و ابعاد مختلف این رویداد می‌پردازند
کد خبر: ۶۷۶۹۲۵
فتح خرمشهر در برنامه‌های رادیو

معرفی اسوه‌های درخشان دوران آزادگی، ‌تشریح عظمت استقامت افتخار‌آمیز زنان آزاده با تکیه بر ایمان،‌ توکل و دیگر صفات ممتاز انسانی، رشد معنوی با مجاهدت‌های خالصانه در راه خدا، بررسی سیاست‌های نشر کتب دفاع مقدس با حضور مسئولان بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، اهمیت فتح خرمشهر از نظر اعتقادی و نظامی ـ بزرگداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و بعد حماسی آن ـ فتح خرمشهر و اهمیت آن در کلام رهبر معظم انقلاب و امام راحل(ره)، تبیین محورهای مقاومت، ایثار وپیروزی در دوران دفاع مقدس و حال حاضر، توجه به موضوع مقاومت در دوران دفاع مقدس و مقاومت در زمان کنونی و... از مهم‌ترین موضوعات برنامه‌های رادیویی در این ایام است.

رادیو ایران برنامه‌های واژه و خمپاره، سروهای سبز، تقویم تاریخ و جهان سیاست را به ترتیب ساعت 21 و 35 دقیقه، 11 و 15 دقیقه، 6 و 20 دقیقه و 18 و 30 دقیقه پخش می‌کند. رادیو تهران هم در برنامه‌های عصر بخیر تهران ساعت 16، صددرصد ساعت 19، آوای نیمروز ساعت 11 و 30 دقیقه و همسایه سلام ساعت 16به موضوع آزادی خرمشهر می‌پردازد. رادیو فرهنگ هم برنامه هفت اقلیم را ساعت 19و 30 دقیقه، گفتار فرهنگی ساعت 12 و آوای سوگ ساعت 14 و 30 دقیقه را به این موضوع اختصاص داده است.

رادیو جوان هم برنامه‌های سبقت آزاد، راز پروانه‌ها و خرمشهر آزاد شد را برای پخش در نظر گرفته که به ترتیب ساعت‌های 12، 12 و 30 دقیقه و 17 پخش خواهد شد. برنامه یاد یاران ساعت 16 و 45 دقیقه، حس خوب زندگی ساعت 19 و 10 دقیقه و مردم و سلامت هم که ساعت 12 از رادیو سلامت پخش خواهد شد، به موضوع خرمشهر می‌پردازد.

برنامه‌های شهر آسمانی، مهربان باشیم و برگی از تاریخ هم که از رادیو معارف پخش می‌شود به موضوع اهمیت آزادی خرمشهر می‌پردازد. برنامه‌های پنجره‌ای رو به شب، خرمشهر اسوه مقاومت و پیروزی و بهارانه از رادیو ورزش و برنامه هی والشمس، خاطرات آنها، صفحه تقویم، نمایش روزانه و دعای ندبه هم از رادیو قرآن پخش خواهد شد.

رادیو فصلی هم برنامه‌های گذر از تاریکی، باشگاه سی‌دقیقه‌ای‌ها و رادیو دانش هم برنامه‌های خاطره خاکریز، پویش و سمفونی عشق را برای پخش در نظر گرفته است.

رادیو کتاب برنامه‌های دیباچه، مشق عشق و پیک دانایی، صدای آشنا هم برنامه‌های آزادسازی خرمشهر، راه زندگی و صبح تازه آفتاب نو و رادیو نمایش هم برنامه‌های تولد یک پروانه، دیالوگ، استودیو 8 و رادیو فیلم را با موضوع آزادسازی خرمشهر پخش می‌کند.

رادیو گفت‌وگو هم در برنامه‌های نقطه عطف، خرمشهر و گفت‌وگوی روز به این موضوع می‌پردازد و رادیو خانواده هم برنامه‌های پنجره‌های روشن، بر بلندای آسمان، سلام زندگی و زنان موفق را برای پخش در نظر گرفته است. (روابط عمومی صدا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها