نگاه ستاره سینمای دهه 60 به فیلم‌های کمدی

بیژن امکانیان: لوس‌بازی جای طنز را گرفته است

تصویربرداری سریال جاده چالوس در تهران ادامه دارد و بعد از تصاویر مربوط به خانه احمد زرین که شخصیت اصلی سریال است، گروه تولید به مسافرخانه‌ای حوالی میدان راه‌آهن خواهد رفت.
کد خبر: ۶۷۳۳۶۶
«جاده چالوس» به راه‌آهن می‌رسد

علیرضا داوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی جاده چالوس درباره تصویربرداری این سریال گفت: امروز 30 درصد مجموعه تلویزیونی جاده چالوس تصویربرداری شده است و تدوین و صداگذاری آن نیز همزمان انجام می‌شود.

داوری ادامه داد: سعید پیردوست نیز در نقش آقای سرمدی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی جاده چالوس به کارگردانی احمد معظمی اضافه شده است.

در این مجموعه تلویزیونی بیژن امکانیان در نقش احمد زرین پدر خانواده، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه مادر خانواده، محسن افشانی در نقش امیرعلی پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش خدیجه دختر خانواده بازی می‌کنند.

همچنین علی رام نورایی، نیما شاهرخ‌شاهی و چند چهره جدید که از میان فارغ‌التحصیلان هنر بازیگری و تئاتر انتخاب شده‌اند، از دیگر بازیگران این سریال هستند.

جاده چالوس براساس طرحی از آرش قادری توسط شعله شریعتی و اعظم بهروز، نوشته شده و داستان یک خانواده است که در تهران زندگی می‌کنند، پدر به علت بی‌تدبیری شریکش ورشکست می‌شود. (روابط عمومی شبکه تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها