قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: شرایط نهایی خرید و فروش واحدهای مسکن مهر حداکثر تا پایان هفته اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۰۲۴۰
اعلام شرایط خرید و فروش مسکن مهر

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعلام نهایی شرایط خرید و فروش واحدهای مسکن مهر اظهار کرد: آخرین بررسی‌ها انجام شده و شرایط نهایی خرید و فروش واحدهای مسکن مهر حداکثر تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

وی افزود: در گذشته کسانی که به بانک بدهی معوق داشتند باید 10 درصد بدهی‌شان را پرداخت می‌کردند اما در شرایط جدید سعی کردیم با ساده کردن شرایط ، خرید و فروش را آسان‌تر کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان این‌که واحدهای مسکن مهر در حال ساخت و ساز است، اظهار کرد: عمدتا در حال حاضر واحدها در مرحله نازک‌کاری هستند.

اجرای فاز دوم هدفمندی تاثیری در هزینه‌های مسکن مهر ندارد

مهر‌آبادی درباره تاثیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی و آغاز اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها در ساخت و ساز مسکن مهر گفت: تاثیر چندانی در ساخت و ساز مسکن مهر به وجود نخواهد آمد.

وی درباره تعداد واحدهای آماده تحویل خاطر نشان کرد: به طور کلی برای دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر قرارداد بسته شده است که تا امروز یک میلیون و 200 هزار واحد به بهره برداری رسیده و 117 هزار واحد آماده تحویل است.

پرداخت 44 هزار میلیارد تومان به مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در ادامه با بیان این‌که تاکنون 44 هزار میلیارد تومان تسهیلات شهری و روستایی برای مسکن مهر پرداخت شده است، افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر، بالای 25 هزار نفر و شهرهای جدید مجموعا 36 هزار میلیارد تومان از مبلغ کل 44 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مهر‌آبادی خاطرنشان کرد: این رقم در بافت فرسوده معادل 3500 میلیارد تومان و برای مسکن روستایی 4000 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: از مبلغ کل 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده برای مسکن مهر 44 هزار میلیارد تومان آن تا به امروز پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها