بر اساس دستورالعمل علامت‌گذاری مصنوعات طلا و نحوه نظارت بر آن، هرگونه خرید و فروش مصنوعات طلا بدون کد شناسایی ممنوع است.
کد خبر: ۱۴۴۰۰۰۵
به گزارش جام جم آنلاین،سرپرست اداره کل استاندارد استان از شهروندان خواست در هنگام خرید طلا به کد شناسایی درج شده بر روی مصنوعات توجه و در صورت برخورد با طلای فاقد کد موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ اطلاع دهند.
مسلم حسینیان افزود: بر اساس دستورالعمل علامت‌گذاری مصنوعات طلا و نحوه نظارت بر آن، هرگونه خرید و فروش مصنوعات طلا بدون کد شناسایی ممنوع است.
وی ادامه داد: درصورت مشاهده مصنوعات طلای بدون کد شناسایی در مراکز عرضه، برابر مقررات، نسبت به جمع‌آوری مصنوع غیراستاندارد و معرفی افراد متخلف به مراجع قضایی اقدام می‌شود.
سرپرست اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: استاندارد سازی طلا از برنامه های اصلی این اداره کل بوده و تاکنون به ۶ واحد تولیدی طلا کد شناسه استاندارد اهدا شده است.
حسینیان از شهروندان خواست در هنگام خرید طلا به کد شناسایی درج شده بر روی مصنوعات توجه و در صورت برخورد با طلای فاقد کد موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به اطلاع اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برسانند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها