برای آگاهی از مولفه‌های شناخت امام زمان(عج) در عصر ظهور برنامه «تاجمعه ظهور» رادیو معارف را بشنوید.
کد خبر: ۵۹۸۳۵۰
چگونه امام زمان را بشناسیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه زنده و پرمخاطب «تا جمعه ظهور» در قسمت‌های آتی به موضوع مؤلفه‌های شناخت امام زمان در عصر ظهور می‌پردازد.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین محمد شهبازیان، استاد و مدرس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به تبیین و بررسی معیارها و مؤلفه‌های شناخت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه در زمان ظهور ایشان از جمله معیارهایی که حضرات معصومین علیهم السلام در وصایا و روایاتشان در اختیار مردم قرار داده اند می‌پردازد.

در قسمت‌های دیگر این برنامه، موضوع خانواده و تربیت مهدوی با کارشناسی استاد محمدباقر حیدری‌کاشانی، معرفی کتابهای مهدوی با کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا فوادیان، پاسخ به پرسش‌های مهدوی با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین نصوری از کارشناسان حوزه مهدویت، تقدیم شنوندگان رادیو معارف می شود.

همچنین رد این برنامه طبق عهد هر جمعه راس ساعت 9:00 صبح یک صفحه از قرآن برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه قرائت می‌شود.

برنامه زنده «تاجمعه ظهور» کاری از گروه معارف و فقه به سردبیر تهیه کنندگی علی اسماعیلی، دستیاری تهیه حمید علیخانی و گویندگی رضا حبیبی هر جمعه از ساعت 8:35 صبح از آنتن رادیو معارف پخش و همان روز از ساعت 22:15 بازپخش می شود.

علاقه‌مندان به دریافت مباحث این برنامه به صورت صوتی می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «تا جمعه ظهور» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
سلام استفاده از روحانیون تحصیل كرده با اطلاعات به روز و هماهنگ با مشكلات جامعه بهترین فكر برای ارتقای آموزه های دینی است . تشكر و سپاس
كاترین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
خیلی خوب بود ممنون......

نیازمندی ها