دو نوجوان هفده ساله که در غفلت مسافران، گوشی‌های تلفن همراه گران‌قیمت در حال شارژ آنها را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۳۳۳۲
سرقت گوشی‌ به روش حواس پرت کنی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، چند روز پیش ماموران تجسس کلانتری 209 پایانه غرب تهران با شکایت مرد جوانی مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه گران قیمتش، تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

شاکی به ماموران گفت وقتی گوشی خود را شارژ می‌کردم، دو نوجوان آن را سرقت و فرار کردند.

در پی شکایت مالباخته، ماموران با مشخصات ارائه شده از سوی وی، دو سارق نوجوان را دستگیر و در بازرسی از آنان شش دستگاه گوشی همراه و سه دستگاه شارژر کشف و متهمان را به کلانتری منتقل کردند.

دو نوجوان هفده ساله به نام مازیار و آرش اعتراف کردند مدتی است در سالن پایانه غرب گوشی‌های مسافران را سرقت می‌کنیم و شیوه کار ما به این نحو است که یکی از ما تلفن همراهش را به بهانه شارژ کردن به قسمت شارژ همگانی گوشی‌های تلفن همراه برده و دیگری با به حرف گرفتن صاحبان گوشی‌ها، حواس آنها را پرت کرده و با سرقت یکی از گوشی‌های گران قیمت از محل فرار می‌کردیم.

سرگرد محمود مالمیر، رئیس کلانتری 206 پایانه غرب در این باره گفت: در این ارتباط تعدادی مالباخته به کلانتری مراجعه و شکایت کرده‌اند که پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به دادسرای ناحیه 5 صادقیه ارسال شد. متهمان نیز به دلیل سن کم‌شان با دستور قضایی، به کانون اصلاح و تربیت تحویل داده شدند.

newsQrCode
برچسب ها: سرقت گوشی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها