مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت:

نخستین محموله تجاری از بازارچه مرزی آبی پسابندر وارد ایران شد

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: سه ماه نخست امسال، صادرات بازارچه رازی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافت.
کد خبر: ۵۷۹۰۴۰
افزایش صادرات بازارچه رازی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه با اشاره به افزایش صادرات از بازارچه رازی، اظهار داشت: سه ماه نخست سال جاری صادرات از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 94 درصد افزایش و از نظر ارزش دلاری 188 درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به ارزش کالاهای صادراتی از بازارچه رازی، تصریح کرد: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از این بازارچه در سه ماه نخست سال جاری 465 دلار است.

سیداحمدی به صادرات کالا از بازارچه کیله سردشت اشاره کرد و گفت: سه ماه نخست سال جاری 14 هزار و 48 تن کالا به ارزش 6 میلیون و 285 هزار و 210 دلار از این بازارچه صادر شد.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میزان صادرات بازارچه کیله سردشت در سه ماه نخست سال گذشته 8 هزار و 325 تن به ارزش 7 میلیون و 945 هزار و 410 دلار بود.

وی با اشاره به افزایش وزن کالاهای صادراتی از بازارچه کیله سردشت، خاطرنشان کرد: سه ماه نخست سال جاری وزن کالاهای صادراتی از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 69 درصد رشد کرده است.

سیداحمدی از کاهش ارزش کالاهای صادر شده از بازارچه کیله سردشت خبر داد و ابراز داشت: سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ارزش کالاهای صادراتی از این بازارچه 21 درصد کاهش داشت.

وی اضافه کرد: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از بازارچه کیله سردشت در سه ماه نخست سال جاری 447 دلار گزارش شده است.

newsQrCode
برچسب ها: بازارچه مرزی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها