رئیس ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران:

منتظر رسیدن اطلاعات برای اعلام نتایج هستیم

با پایان رای‌‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، شمارش آرا در صندق های رای در سراسر کشور آغاز شده است.
کد خبر: ۵۷۱۱۲۱
شمارش آرا در استان های کشور

شمارش آرا در مازندران

سید عباس حسینی نژاد دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به پایان یافتن زمان رای گیری در استان، از آغاز شمارش آرا در استان خبر داد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران از مشارکت بیش از ۹۰ درصدی مردم استان در انتخابات خبر داد.

وی گفت: زمان پایان رای گیری در شعبات استان اعلام شده البته در شعباتی که افراد وجود دارند، عوامل اجرایی صندوق ها آرای آنان را دریافت خواهند کرد.

شمارش آرا در کرمان

بهنام سعیدی فرماندار کرمان نیز اعلام کرد: شمارش آرا در برخی از مناطق کرمان به صورت 100 درصدی آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان با اشاره استقبال بی‌سابقه مردم در حوزه های رای گیری گفت:  در تمام انتخابات حضور داشته‌ام، اما هیچ انتخاباتی را با این عظمت شاهد نبودیم و خلق سیاسی به اثبات رسید.

شمارش آرای مشهد

حسن موحدیان فرماندار مشهد ا پایان ساعت رای‌گیری اعلام کرد: شمارش آرا در ستاد انتخابات مشهد نیز آغاز شده است.

وی افزود: اولویت شمارش آرا با انتخابات ریاست‌جمهوری است و تا قبل از ساعت 6 صبح فردا نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه انتخابیه مشهد اعلام می‌شود.

آذربایجان غربی

عیسی قنبری رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از آغاز شمارش آرا در برخی از شهرها و روستاهای آذربایجان غربی خبر داد.

وی در  گفت وگو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گفت: از سوی وزارت کشور، برنامه ریزی برای تداوم رای گیری و یا خاتمه آن در روستاها و شهرهای کوچک به استانداران واگذار شده است که بر این مبنا کار شمارش آرا در برخی از شهرها و روستاهای کوچک استان آغاز شده است. بر این اساس فعالیت اخذ رای این شهرها و روستاها تا ساعت 20 شب ادامه داشت.
در این دوره از انتخابات در آذربایجان غربی 7 هزار و 188 صندوق اخذ رای در 2 هزار و 396 شعبه کار اخذ رای مردم را بر عهده دارند.

 سمنان

علی‏رضا خلخالی رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اعلام پایان رای گیری در این استان گفت: رای ‏گیری در استان سمنان در پنج شهر سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و مهدی​شهر تا ساعت 23 ادامه داشت و پس از آن، کار شمارش آرا آغاز شده است.

وی گفت: در بقیه شهرهای استان سمنان قرار بر این شده است تا آخرین نفری که در شعبه اخذ رای حضور دارد، کار رای‏ گیری انجام شود.

خوزستان

سید کریم حسینی رئیس ستاد انتخابات خوزستان نیز اعلام کرد: با اعلام رسمی پایان زمان رای گیری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی، کار شمارش آرا در شعب اخذ رای خوزستان آغاز شد.

وی گفت: در اهواز زمان اخذ رای برای شعبی که رای‌گیری آن‌ها تمام شده به اتمام رسیده است، اما شعبی که مردم هنوز در آن‌ها حضور دارند، از تمام حاضران رای‌گیری می‌کنند.

وی افزود: شمارش آرا در هر شعبه‌ای که زمان اتمام رای‌گیری آن اعلام شود، بلافاصله آغاز و تا صبح فردا نخستین نتایج شمارش آرا اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بیش از سه میلیون نفر در استان خوزستان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دادن بودند که بر این اساس واجدین شرایط رای دادن در بیش از سه هزار و 648 شعبه اخذ رای که دو هزار 976شعبه ثابت و672شعبه سیار وهفت هزار و239صندوق، نامزد های خود را انتخاب کردند.

مرکزی

ابوالقاسم نصرالهی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از اتمام کار اخذ رای در شعب این استان و شمارش آرا خبر داد.

وی تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان مرکزی را بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و گفت: یک میلیون و 56 هزار و 664 نفر از جمعیت این استان واجد شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند که از این تعداد 31 هزار و 773 نفر رای اولی هستند و برای نخستین بار در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات یک هزار و 394 شعبه اخذ رای در استان مرکزی پیش‌بینی شده بود که در شعب اخذ رأی شهری 453 شعبه اخذ رای ثابت و 26 شعبه به صورت سیار مستقر شدند.(شبکه خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
۰
۰
با سلام و احترام به هموطنان عزیزم، از خداوند منان برای فرد پیروز و اصلح كه ریاست قوه مجریه را عهده دار میگردد، توفیق روز افزون مسئلت مینمایم.

نیازمندی ها