نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جریان تردید که امروز به دنبال جریان فتنه وانحراف ایجاد شده است در ظرفیتهای ملت ایجاد تردید کرده و دستاوردهای انقلاب را تهدید می کند قابل انکار نیست.
کد خبر: ۵۷۰۳۲۱
جریان تردید ظرفیت ملت را تهدید می کند

سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود در مسجد جامع شهر ساری گفت: نیم قرن است که در این کشور به برکت امام، خط ایمان و امید شکل گرفته است، 50 سال پیش امام برای مردم ما در پاسخ به دعوت خدا و پیامبر حیاتی جدید را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به اعتراف دشمنان قدرت بزرگ منطقه است گفت: باید بدانیم در چه شرایطی هستیم و چه پیروزیهای دیگری می تواند درانتظار ما باشد، گفتمان اسلام ناب که تجسم ولایت فقیه است و باور مردم باعث این پیشرفتها شد، اما با دو عنصر خدا باوری، مردم باوری توانست بسیاری از قدرتها را عزل کند.

جلیل خاطر نشان کرد: یک حماسه بزرگ خلق شد و جمهوری نظام به رخ جهان کشیده شد ما امروز پشت خیمه دشمن رسیده ایم اما عده ای خواستند با فتنه مانع آن شوند، پیاده نظام دشمن شدند اما توسط خود ملت سرجایشان نشستند.

وی با اشاره به اینکه وقتی ملت در مسیر پیروزی پیش می رفت و همه دنیا ایران و انقلاب اسلامی را به عنوان دژ دشمن مقاوم می شناختند کسانی خواستند با انحراف از رهبری مطالبی را به اسم مکتب اسلامی و دوستی با مردم اسرائیل مطرح کنند افزود: من با ظرفیت ملت اعلام کردم که هر آنچه داریم بر پایه تبعیت از ولایت فقیه است.

جلیلی گفت: اکنون در حالی که در موقعیت خیبر هستیم و مقامات رسمی دشمن بیان می کنند که قدرت ایران قابل انکار نیست جریانی به نام جریان تردید به وجود آمده که به دنبال جریان فتنه در ظرفیت های ملت تردید می کند، این جریان خود تهدید از بیرون را با تردید از درون تکمیل کرده و مردم را از ادامه راه دچار تردید می کند.

وی با بیان اینکه باید ادارات دولتی مان نه تنها مانع مردم نبوده بلکه پناهگاه مردم باشند گفت: اینکه دنبال یک ناجی بگردیم که فردی در راس کار قرار گیرد و به تنهای امور را اصلاح کند یک سراب است، باید به همه مردم اعتماد کرده، به آنها بها داده و به ظرفیت جوانهایمان احترام بگذاریم.

جلیلی ادامه داد: باید سازوکار اجرایی ما طوری سازماندهی شود که محرومان در اولویت بوده و بین آحاد ملت برابری باشد، همه شرایط برابر از فرصتها را باید داشته باشند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها