جلیلی در مشهد:

از تهمت و تخریب افراد در انتخابات باید پرهیز کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر پرهیز از تهمت و تخریب افراد در انتخابات افزود: نباید قدرت، پول، باند و باند بازی و جناح بندی معیار باشد و باید افراد را براساس شایستگی هایش انتخاب کرد.
کد خبر: ۵۷۰۲۰۷
از تهمت و تخریب افراد در انتخابات باید پرهیز کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ سعید جلیلی در جلسه اعضای ستاد مرکزی استان خراسان رضوی در مشهد  در جمع هواداران خود گفت: امروز وظیفه‌ای که انقلاب برای ما ایجاد کرده این است که گفتمان  اسلام ناب را تحقق بخشیم و در جامعه بسط و گسترش دهیم ، حال اگر در کنار هدف اصلی به کاه که همان پست ریاست جمهوری است رسیدیم، وظیفه خود را انجام می دهیم.

وی  گفت: پست ریاست جمهوری همانند کاهی است که یک کشاورز در کنار گندم بدست می‌آورد؛ همانطور که هدف اصلی کشاورز برداشت گندم است برای ما نیز گندم همان گفتمان ناب است که هدف اصلی را شامل می شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم گفتمان خود را در فرهنگ ، اقتصاد وسیاست  داشته باشیم باید ابتدا آن را در انتخابات اجرا کنیم و اگر همین جا دچار لغزش شویم و حرکاتمان با گفتارمان تفاوت داشته باشد، از ما سوال خواهد شد که چه تضمینی برای عمل به گفتارتان خواهید داشت.

جلیلی گفت: ما باید در همین انتخابات بتوانیم یک الگوی خوب از کار تبلیغی مبتنی بر گفتمان ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خطرهایی که نظام را تهدید می کند این است که انتخابات و شیوه های تبلیغاتی به گونه ای رقم بخورد که با یک بنای غلط و اتصال به کانال های قدرت و ثروت باعث انحراف در گفتمان انقلاب شود.

جلیلی مناظره های انتخاباتی را یک فرصت خوب دانست و افزود: درخصوص این مناظره ها  باید مردم قضاوت کنند، ولی این فرصت خوبی برای کاندیداها بود تا مردم را با افکار و دیدگاه‌های خود آشنا کنند.

وی انتشار خبر کناره گیری خود از ادامه رقابتها به نفع  کاندیدای دیگر را رد کرد و گفت: این صحبت درست نیست و تا آخر هستم.

جلیلی گفت: اگر رئیس جمهور نشدم با گفتمانی که در انتخابات انجام داده ایم، پیروزی از آن ماست.

درحاشیه این مراسم  جلیلی پس از قرائت نامه امام رضا (ع) درخصوص رعایت اخلاق و رفتار  با یاران، این نسخه نفیس را امضا کرد و گفت: به نظر من در این دوره کاندیداها نمره خوبی در رعایت اخلاق گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م.ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
۰
۰
آقای جلیلی همه كشور دیپلماسی نیست.به نفع اصولگرایان كناره گیری كن.

نیازمندی ها