یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود

سفر هیات دولت به استان آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان غربی از آغاز دور چهارم سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان از روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۸۱۱
سفر هیات دولت به استان آذربایجان‌غربی

وحید جلال زاده  با بیان اینکه قبل از ظهر روزیکشنبه هفته آینده آذربایجان غربی میزبان رئیس جمهور و هیات دولت در یکصد و ششمین سفر استانی خواهند بود افزود: رئیس جمهور کشورمان ساعت 11 صبح روز یکشنبه با استقبال مسئولان استانی از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه وارد آذربایجان غربی می شود.

وی ادامه داد: محمود احمدی نژاد به همراه هیات دولت در اولین برنامه خود بعد از استقبال مردمی در ورزشگاه تختی ارومیه حاضر و با مردم ارومیه دیدار و گفتگو می کند.

جلال زاده با اشاره به اینکه  در این سفر، دولت ضمن بررسی مصوبات سه دوره سفر قبلی موانع احتمالی برخی پروژه های مشکل دار را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه می دهد عنوان کرد: بهره برداری از سه سد، دو باب بیمارستان، سه مجتمع فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه همچنین از بهره برداری راه آهن مهاباد و چهار هزار واحد مسکن مهر در استان همزمان با سفر چهارم هیات دولت خبر داد و گفت: در مجموع برای بهره برداری این طرح ها چهار هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جلال زاده هچنین گفت: تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی و کارگروه معدن با حضور ریاست محترم جمهور و اعضای هیات دولت، دیدار با جوانان، نخبگان، تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های رییس جمهور محترم در سفر به آذربایجان غربی خواهد بود.

وی گفت: براساس سفرهای قبل تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت به برخی از شهرستانهای استان سفر کرده و ضمن افتتاح برخی از پروژه ها و دیدار با مردم در شورای اداری شهرستان نیز حضور خواهند داشت. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها