معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تمدید قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان گفت: در قرارداد سال 92 علاوه بر تمدید خدمات سال‌گذشته بیمه طلایی، پوشش بیمه تکمیلی درمان برای 210 هزار نفر از کارکنان قراردادی و خانواده‌شان منعقد می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۷۸۳

به گزارش فارس، وحید کیارشی افزود: بیمه طلایی کارکنان آموزش و پرورش یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای بیمه‌ای کشور است که از سال 89 با مسئولیت شرکت بیمه ایران و با نظارت بیمه مرکزی شکل گرفت. این خدمت بیمه‌ای بیشتر خدمات درمانی همچون هزینه‌های بیمارستانی، تخصصی، سرپایی، پاراکلینیکی و دارویی را بدون سقف و همچنین خدمات دندانپزشکی و عینک را با محدودیت به فرهنگیان عرضه می‌کند.

وی تصریح کرد: یک میلیون و 900 هزار نفر از فرهنگیان شاغل به همراه افراد تحت تکفلشان تحت پوشش این بیمه هستند و از زمان برقرار شدن این خدمت، هزینه‌های درمانی فرهنگیان از 60 به 15 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته کیارشی، بیمه عمر مصوب برای 940 هزار نفر از کارکنان شاغل و 580 هزار نفر از بازنشستگان و همچنین پوشش بیمه عمر مکمل برای 450 هزار شاغل و 200 هزار بازنشسته آموزش و پرورش نیز تمدید خواهد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها