معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سهم سال جاری استان از محل اعتبارات پروژه‌های ویژه توسعه روستایی 12 میلیارد و 350 میلیون ریال تعیین شده است، گفت: 30 درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۴۰۸۲۷
اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار ویژه توسعه روستایی خراسان‌جنوبی

مجید امینی  امروز در هشتمین نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی، افزود: این میزان اخیرا از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای باعنوان "مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور" از سوی رییس جمهور به منظور کمک به امور توسعه روستایی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این اعتبارات در قالب 9 پروژه روستایی در بخش راه و آب و فاضلاب روستایی در دو شهرستان سربیشه و نهبندان هزینه می‌شود.

امینی گفت: از این تعداد، پنج پروژه در بخش آب و فاضلاب روستایی با اعتبار هشت میلیارد و 350 میلیون ریال و چهار پروژه راه‌سازی با اعتبار چهار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هنوز محدودیت اعتبارات جاری استان وجود دارد، گفت: امیدواریم با عنایت حوزه نظارت راهبردی رییس جمهوری بتوانیم تا پایان سال جاری بخشی از این کمبودها را رفع کنیم.

امینی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی استان اعتبارات خود را برای اتمام پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند متمرکز کنند و در این ارتباط نیز باید توزیع شهرستانی رعایت شود. (ایسنا)

newsQrCode
برچسب ها: خراسان جنوبی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها