پنجشنبه در بهشت زهرا برگزار می شود

یادواره ای برای شهدای رسانه +عکس

مراسم بزرگداشت شهدای رسانه ملی "شهیدان محمد فراهانی وعباس گودرزی" که در حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند عصر امروز یکشنبه در مسجد بلال صدا وسیما برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۹۲۷۸

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این مراسم که رئیس سازمان صدا وسیما ، کارکنان و مسئولان بخش های مختلف سازمان ، خانواده شهیدان و جمعی ازمردم حضور داشتند، پس از مداحی یکی از روحانیون در وصف شهدا و عزت آنان سخنرانی کرد.

مهندس عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی درحاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تجلیل از مقام شهیدان گودرزی و فراهانی گفت : این عزیزان اولین شهدای رسانه ملی نیستند وبه طور قطع آخرین شهیدان این رسانه هم نخواهند بود .

وی افزود: همکاران ما در رسانه ملی نشان داده اند همیشه در کنار مردم بوده اند و پا به پای آنها در همه عرصه ها وصحنه ها حضور داشته اند.

رئیس سازمان صدا وسیما تصریح کرد :هر جا که خطر هست همکاران ما حضور دارند و شهیدان گودرزی و فراهانی در کنار سرداران بزرگ این ملت همچون شهید شوشتری و محمدی زاده به شهادت رسیدند.

ضرغامی افزود : ملت ایران همیشه زنده و موفق است چون با فداکاری و هراس نداشتن از دشمن در صحنه حضور دارند و هیچ قدرتی نمی تواند آنها را مرعوب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها