دو مرد دورگرد به نام‌های بیل و سام از روستا به شهر آمدند تا برای خودشان کاری دست و پا کنند. تصمیم داشتند در مزارع خارج از شهر به عنوان کارگر استخدام شوند، اما دست بر قضا هنوز پایشان به شهر نرسیده به ناگاه درگیر بچه شیطانی شدند که به تنهایی از خانه خارج شده بود و دوست داشت شب را در جنگل سر کند.
کد خبر: ۱۴۵۳۲۱۵
نویسنده مریم فلاح

 بیل و سام که احساس مسئولیت می‌کردند شب را در جنگل با اوسرکردند. شبی سخت و کلافه کننده.

به محض اینکه خسته از شیطنت‌های پسرک می‌خواستند او را به خانه اش برگردانند، بچه ناخلف قلاب سنگش را به نشانه تهدید به آن‌ها نشان می‌داد و می‌گفت شما دوتا زندانی‌های من هستید.

دو مرد هم مرتبا به خودشان لعنت می‌فرستادند از اینکه به این شهر آمدند. صبح الطلوع آن‌ها پسرک را زیر بغل زده و به خانه اش بردند و در عوض از پدر او تقاضای کار کردند.

اما پدر خسته از شیطنت‌های فرزندش برای دور کردنش از خانه، از بیل و سام خواست که در مزرعه زیر نظر پسر کار کنند، با شنیدن این حرف دو مرد از خیر کار گذشتند و پا به فرار گذاشتند. 

بهترین داستان‌های دنیا (با عنوان انگلیسی: Manga world folk tales) به معنی «داستان‌ های عامیانه جهان مانگا» محصول ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۹ ژاپن که در شرکت «دَکس پروداکشنز» در ۱۲۷ به کارگردانی «هیدئو نیشیماکی» و«کینوسوکه دویا» ساخته شد.

هر قسمت از این مجموعه کارتونی، از یکی از داستان‌های مشهور جهان اقتباس شده و کارگردانی و ساخت آن، توسط هنرمندان گوناگونی انجام شده‌است و به‌همین سبب، به لحاظ گرافیکی و اجرا با یکدیگر متفاوت است.

تعداد بازدید : 5
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها