کارشناس هواشناسی قم بیان کرد: برای امروز و فردا (یکشنبه) در ساعات بعدازظهر افزایش موقت ابر و رگبار و رعد و برق را پیش‌بینی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۴۵۳۰۶۰

به گزارش جام جم آنلاین،محمدرضا قاضی در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری، اظهار کرد: از امروز بعدازظهر ورود سامانه بارشی در قم، آسمان استان تا روز سه‌شنبه تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: برای امروز و فردا (یکشنبه) در ساعات بعدازظهر افزایش موقت ابر و رگبار و رعد و برق را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: انتظار داریم روزهای دوشنبه و سه‌شنبه فعالیت سامانه بارشی گستردگی بهتری پیدا کند و برای استان بارش‌های بهتری را به همراه داشته باشد.

قاضی یادآور شد: برای روز سه‌شنبه آسمان ابری همراه با بارش متناوب در ساعات بعدازظهر و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به عبور سامانه بارشی از شامگاه سه‌شنبه تاکید کرد: برای روز چهارشنبه از میزان ابر کاسته می‌شود و افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی قم بیان کرد: روز پنج‌شنبه و جمعه آسمان صاف و آفتابی، همراه با وزش ملایم باد خواهد بود.

قاضی با بیان اینکه دمای هوا در هفته جاری روند کاهشی دارد، تصریح کرد: حداکثر دمای هوا برای امروز ۳۱ درجه سانتی‌گراد است و تا پایان هفته به حدود ۲۴ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها