بعلت ورود سامانه بارشی به هرمزگان و احتمال وقوع سیلاب، ۷۲ گروه با ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در جاده‌های استان فعالند.
بعلت ورود سامانه بارشی به هرمزگان و احتمال وقوع سیلاب، ۷۲ گروه با ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در جاده‌های استان فعالند.
کد خبر: ۱۴۵۲۵۶۶


هرمزگان-جام جم انلاین-بعلت ورود سامانه بارشی به هرمزگان و احتمال وقوع سیلاب، ۷۲ گروه با ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در جاده‌های استان فعالند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: اکنون ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نیز در جاده‌های هرمزگان مستقر است.

عباس شرفی افزود: با توجه به شدت بارندگی در استان هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

وی گفت: هم اکنون محور فرعی جاسک به جکدان کیلومتر ۴۵ رودخانه شریفی یک، و بندرخمیر به بندرلنگه کیلومتر ۱۵ (آبنمای کنخ) بعلت طغیان رودخانه فصلی تا اطلاع بعدی بسته است و رانندگان وسایل نقلیه سبک تا بازگشایی مسیر می‌توانند از جاده جایگزین بندرخمیر - دژگان به بندرلنگه استفاده کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان افزود: جاده جکدان به جاسک کیلومتر۲۳ بعلت طغیان رودخانه فصلی دازکان و جاده بشاگرد به قلعه گنج کیلومتر ۲۰ آبنمای گوهران هم بسته است.

شرفی گفت: باتوجه به شرایط آب و هوایی شهروندان قبل از رفت و آمد در جاده‌ها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی، جوی، راه‌ها و محور‌های مواصلاتی آگاه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها