رزمایش طرح نوروزی با نام آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت، در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان برگزار شد.
رزمایش طرح نوروزی با نام آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت، در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۰۰

هرمزگان-جام جم انلاین-رزمایش طرح نوروزی با نام آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت، در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان برگزار شد.

 

استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد گفت: در این رزمایش یگان‌های خودرویی انتظامی، امدادی و خدمت رسان از نیروی انتظامی، شهرداری بندرعباس، آتش نشانی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس و جمعیت هلال احمر هرمزگان حضور داشتند.


مهدی دوستی با اشاره به اینکه هرمزگان هرساله یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور در تعطیلات نوروزی محسوب می‌شود افزود: همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در استان آماده خدمت رسانی به گردشگران نوروزی هستند.


فرمانده انتظامی هرمزگان نیز گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در طرح نوروزی ایجاد نظم و انضباط در رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌ها است.


سردار علی اکبر جاودان با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی به شدت با تخلفات حادثه ساز برخورد می‌شود، افزود: اقدام‌های لازم برای جانمایی علایم راهنمایی و رانندگی، رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای، ایجاد امنیت در شهر‌ها و روستا‌ها، ایستگاه‌ها و جایگاه‌های اسکان به اجرا درآمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها