بودجه 7 هزار و 633 میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری بندرعباس وسازمان‌ها تابعه در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید.
بودجه 7 هزار و 633 میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری بندرعباس وسازمان‌ها تابعه در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۴۴۹۳۲۴


هرمزگان-جام جم انلاین-بودجه 7 هزار و 633 میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری بندرعباس وسازمان‌ها تابعه در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این خصوص گفت: بودجه کارشناسی شده برای سال 1403 به میزان بالغ بر 7 هزار و 633 میلیارد تومان می باشد که از این میزان 47 درصد یعنی به میزان 3 هزار و 864  میلیارد تومان بودجه عمرانی و مشتمل بر پروژه های شاخصی همچون تقاطع پیامبر اعظم، اولویت ششم، تملک و احداث و تکمیل پارکینگ های سطح شهر، خرید و توسعه و تجهیز و اورهال ناوگان حمل و نقل، پروژه تقاطع پردیس و تقاطع مهرگان می باشد.

 

این مقام مسئول در ادامه گفت: 42 درصد از کل بودجه شامل بودجه جاری است که سه قسمت حقوق و مزایا، هزینه های اداری شهرداری و هزینه های جاری شهر می باشد.وی در ادامه اظهار کرد: 11 درصد بودجه هزینه تملک دارایی مالی شهرداری است و شامل سه بخش بازپرداخت وام، بازپرداخت اوراق مشارکت و دیوان قطعی شده سنواتی است.


مهدی نوبانی در پایان از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر که عالمانه و حکیمانه بودجه سال 1403 را مورد نقد و بررسی قرار داده اند تشکر و قدردانی کرد.۲۵اسفند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها