معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد خبر داد:

نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد

یزد- معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از نصب 62 اصله پایه روشنایی و فنداسیون در بلوار آیت الله ابوترابی، تقاطع جانباز و بلوار دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۲۴۴۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد جواد آقایی اظهار داشت: نصب 62 پایه چراغ روشنایی "ال ای دی" با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در سه نقطه از شهر انجام شده است.

وی افزود: تعداد 43 عدد پایه روشنایی و فنداسیون در بلوار آیت الله ابوترابی و همچنین تعداد 19پایه و فنداسیون در تقاطع جانباز و بلوار دفاع مقدس انجام شد که تا یک هفته آینده با اجرای شبکه، کابل کشی و نصب لامپ توسط شرکت توزیع برق یزد مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان این که ویژگی این پروژه استفاده از چراغ های فوق کم مصرف "ال ای دی" می باشد، ادامه داد: لامپ هایی که قبلاً مورد استفاده قرار می گرفته است، "متال هالید" بوده که مصرف برق آن 400 وات می باشد در حالی که لامپ های مورد استفاده در این پروژه کمتر از 100 وات برق مصرف می کند.

آقایی با اشاره به این که روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد، تصریح کرد: کمبود روشنایی در برخی معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می شود و امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات گامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی برداشته شود.​​​​​​​

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها