معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد خبر داد:

نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد:

۲۹ اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد افزوده می‌شود

یزد- معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی یزد، ۹۵ ون و ۲۹ اتوبوس پیش‌ خرید شده که بخشی از آن تحویل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد شده است.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۶۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد رسول طهماسبی با اشاره به اینکه معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد وظایف گسترده ای بر عهده دارد، اظهار داشت: در این معاونت دو سازمان بسیار مهم شهرداری یزد تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این سازمان‌ها، سازمان حمل و نقل بار و مسافر است، گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر از اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، مینی بوسرانی و بار و مسافر تشکیل شده که پیش از این سه سازمان مستقل بودند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد دومین سازمان زیر مجموعه این معاونت را سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر این سه مدیریت مهندسی ایمنی و ترافیک، مدیریت فنی و عمرانی و همچنین مدیریت بهسازی و تعمیر و نگهداری در این معاونت مشغول به فعالیت هستند.

طهماسبی گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گذشته دارای تعداد زیادی اتوبوس بوده که به دلیل گذشت زمان و استهلاک و همچنین افزایش تقاضا اتوبوس‌ها محدودتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد صورت گرفته، افزود: امسال برای این سازمان ۹۵ ون و ۲۹ اتوبوس را برای تقویت ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری یزد پیش خرید کردیم که نقش مهمی در توسعه این ناوگان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان را ایفا می‌کند.

وی گفت: تعدادی الان تحویل شده و در اختیار سازمان حمل و نقل قرار گرفته و به شهروندان ارائه خدمات می‌کند.

طهماسبی ادامه داد: همچنین مقدماتی هم برای خرید تاکسی و نوسازی بخشی از این ناوگان در شهر یزد انجام شده که مجموع این اقدامات می‌تواند شرایط و وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد را بهتر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها