عملیات وعده صادق نشان داده که جمهوری اسلامی نسبت به حفظ منافع خود در داخل و خارج از ایران قاطعانه برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۵۲۰۹۲
نویسنده محمداسماعیل کوثر نماینده تهران

درسی عبرت آموز برای رژیمی شرور

بعد از اقدامات شرارت بار رژیم اشغالگر قدس در منطقه در سایه حمایت‌های مداوم ایالات متحده و بویژه اقدام اخیر اسرائیل علیه نیرو‌های ما در سوریه و همچنین ترور‌های که درداخل کشور انجام شد جمهوری اسلامی برآن شد تا درس عبرت آموز به این رژیم اشغالگر بدهد. بعد از حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق، مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا بر تنبیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند و تدبیر این بود تا اسرائیلی از کرده خود پشیمان شوند. 


در همین راستا تامل جمهوری اسلامی طی چند روز گذشته مبنی بر انجام عملیاتی علیه رژیم اشغالگر قدس مبتنی بر این قاعده بود که نقاط مورد نظر در سرزمین‌های اشغالی مورد شناسایی قرار گیرد و طراحی‌های لازم برای انجام عملیات صورت شود و در نهایت دیشب با هماهنگی‌های بعمل آمده بین دستگاه‌های مرتبط مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و وزارت دفاع و انجام اقداماتی که می‌بایستی در حوزه‌های سایبری و الکترونیک این عملیات غرور آفرین به اجرا درآمد و امروز با اعلام رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح پایان عملیات اعلام شد.


انجام مقتدرانه عملیات وعده صادق در این سطح وسیع پیام روشن ایران به رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا بود تا به آن‌ها بفهماند اگر از این پس این نیرو‌های شرور بخواهند اقدامی علیه منافع جمهوری اسلامی انجام دهند بزرگترین اشتباه خود را مرتکب شده اند و تردیدی نباید داشته باشند که هر مقابل هر اقدامی جنایتکارانه از سوی رژیم اشغالگر قدس و یا حامیان آن‌ها علیه منافع کشورمان، جمهوری اسلامی در واکنشی متقابل اقدامی چند برابر علیه متجاوزان انجام خواهد داد. 


واقعیت آن است که اگر مسئولان رژیم صهیونیستی بهره‌ای از قوه عاقله داشته باشند نتیجه این عملیات باید درس عبرتی برای آن‌ها باشد تا بواسطه آن دست از اقدامات شرورانه خود در سطح منطقه بردارند و بساط خود را جمع کنند و مردم مظلوم منطقه بویژه مسلمانان غزه را رها کنند.


 در عین حال بعضا زمزمه‌های حاوی پریشان گویی از برخی از مقامات رژیم اشغالگر قدس مبنی بر اقدام متقابل علیه جمهوری اسلامی ایران شنیده می‌شود که حاکی از استیصال آن‌ها است، چون خودشان می‌دانند کوچکترین حرکتی علیه منافع ما قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند و از طرق و مسیر‌های مختلف و با امکانات گوناگونی که در منطقه داریم پاسخ بسیار سنگینی به آن‌ها خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها