خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار لرستان گفت: گره ترافیکی شهر با افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد باز می‌شود
خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار لرستان گفت: گره ترافیکی شهر با افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد باز می‌شود
کد خبر: ۱۴۵۲۰۴۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان فرهاد زیویار ، در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد، با بیان اینکه هر آنچه داریم مرهون جانثاری و ایثار شهدا و خانواده آنهاست، اظهار کرد: به لحاظ شرایط اقلیمی و توپوگرافی، مساله اساسی شهر خرم‌آباد ترافیک بوده که این امر دغدغه همه مسئولان به ویژه شورای ترافیک استان است.
وی اضافه کرد: امروزه پدیده ترافیک به یکی از مهمترین مشکلات شهری و مسائل اجتماعی تبدیل شده که بر فعالیت‌های اجتماعی اثرگذار است.
زیویار افزود: ترافیک باعث هدررفت وقت و موجب استهلاک خودروها، سوخت، هزینه و دیگر ضررهای اقتصادی می‌شود.
وی ادامه داد: برداشتن و حل این مساله، همدلی همه مسئولین و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و یک دستگاه به تنهایی قادر به حل آن نیست.
استاندار لرستان بیان کرد: در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد همه مسئولین همکاری داشتند تا گره ترافیکی شهر با به ثمر نشستن آن باز شود.
وی از ماموریت‌های اصلی مدیران و مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نگاه مسئولانه به حوزه فعالیت خود برشمرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید در اجرای پروژه‌ها و کارها همدل و همراه باشند.
استاندار لرستان گفت: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد  الگوی مناسبی برای یک کار جهادی بود که همه دستگاه‌ها با همدلی و همراهی موجب شدند این طرح حدود ۸ ماه زودتر از موعد در قرارداد به بهره‌برداری برسد.
زیویار خاطر نشان کرد: در اجرای این پروژه کسی به دنبال نام و آوازه نبود، بلکه همگی بدنبال حل گره ترافیکی سنگین در این نقطه بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها