خرم‌آباد –جام جم آنلاین لرستان- استاندار لرستان گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان استان دستور موکد شخص رییس جمهور است که با پیگیری مصوبات سفر درحال انجام می باشد.
خرم‌آباد –جام جم آنلاین لرستان- استاندار لرستان گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان استان دستور موکد شخص رییس جمهور است که با پیگیری مصوبات سفر درحال انجام می باشد.
کد خبر: ۱۳۸۵۴۱۱

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، فرهاد زیویار در دیدار با صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسائل مربوط به حوزه اشتغال استان را عنوان کرد و افزود: اشتغال و مسائل مرتبط با آن از مهمترین دغدغه های استان به شمار می رود که در سفر رییس جمهور به استان نیز مورد تاکید قرار گرفت.
وی  اظهار داشت: با توجه به تاکید آیت الله رییسی بر رسیدگی به مشکلات لرستان در رابطه با رفع بیکاری جوانان، پیگیری ها در سطح وزارتخانه ها با هدف ایجاد اشتغال در استان در دستور کار قرار دارد.
 وی ادامه داد: لرستان به لحاظ منابع انسانی و نیروی کار تحصیل کرده ظرفیت های مهمی دارد که لازم است در زمینه ایجاد اشتغال آنها اقدام شود و به همین منظور نیازمند همکاری دستگاه های مختلف در سطح ملی هستیم.
 استاندار لرستان گفت :ایجاد تعامل میان استانداری لرستان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی وابسته به این وزارتخانه از مهمترین تصمیماتی است که باید عملی و پیگیری شود.
زیویار تصریح کرد: لازمه استفاده از توان دستگاه های اجرایی در رفع مشکل اشتغال، همکاری و حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با توجه به قول مساعد وزیر، انتظار می رود گام های مثبتی برداشته شود.
در پایان این دیدار مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سابقه حضور خود در سمت معاونت اجرایی ریاست جمهوری و پیگیری مسائل مرتبط با لرستان گفت: در زمینه رفع مشکلات حوزه اشتغال استان و هر گونه اقدام مورد نیاز، همکاری و پیگیری های لازم از طریق این وزارتخانه صورت خواهد گرفت .
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها