جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا خبر داد:

ترافیک پر حجم و روان در محورهای مواصلاتی کشور

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌ های ترافیکی عید فطر از روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه امسال در جاده‌های شمال آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۳۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، یدالله جهان‌ تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌ های شمال در گفتگو با فارس اظهار کرد: شاهد تردد عادی و روان خودرو‌ها در تمامی محور‌های مازندران هستیم و از لحاظ جوی هم بارشی گزارش نشده است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه در جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در جاده‌های استان ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز سه‌شنبه ۲۱ تا ساعت ۲ روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ممنوع خواهد بود.

جهان‌تاب بیان کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز سه‌شنبه ۲۱ تا روز جمعه ۲۴ به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: درشدرت افزایش حجم ترافیک طی روز‌های سه‌شنبه ۲۱ و پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ماه امسال از ساعت ۱۰ از مسبر شمال به جنوب مرزن آباد به سمت تهران به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یکطرفه خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: این محدودیت یک‌طرفه تا ساعت روز‌های اعلام شده اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب بیان کرد: از ساعت ۰۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۰:۳۰ همان روز از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تا ساعت ۲۴ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب درخصوص اعمال محدودیت یک‌طرفه طی روز جمعه ۲۴ فروردین ماه امسال، اظهار کرد: از ساعت ۰۸:۳۰ آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس و از ساعت ۰۹:۳۰ ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود، اضافه کرد: از ساعت ۲۴ یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، خاطرنشان کرد: تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: موضوع مهم در این ایام تردد توجه به هشدار‌ها و توصیه‌ها باتوجه به اعمال محدودیت یک‌طرفه، بحث مدیریت سفر و پرهیز از موکول کردن سفر در روز‌های پایانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها