سردبیر روزنامه الوفاق در مصاحبه با رادیو مقاومت گفت: صهیونیست‌ها با همکاری رسانه‌های غربی و آمریکایی جنایات خود را توجیه می‌کردند و در زمان عملیات، به زبان های مختلف سعی در برنامه سازی داشتند.
کد خبر: ۱۴۵۰۵۸۹

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، مختار حداد ضمن تسلیت شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه به برنامه مقاومت بدون مرز گفت: صهیونیست ها با همکاری رسانه های غربی و امریکایی جنایات خود را توجیه می کردند و در زمان عملیات، به زبان های مختلف سعی در برنامه سازی داشته و بر جوامع تاثیر می گذاشتند.

وی افزود: بسیاری برنامه سازان با وجود این که بارها در تله اسرائیل گرفتار شدند، امروز در برنامه های رسانه ایِ این رژیم شرکت نمی کنند.خاصه این که جوامع غربی و مردم در کشورهای مختلف در مخالفت با رژیم صهیونیستی تظاهرات می کنند.حداد با بیان این که صهیونیست ها به همراهی بنگاه های دروغ پراکنی سعی دارند اقدام احمقانه خود را توجیه کنند، گفت: این ها یک ساختمانِ دیپلماتیک رسمی را هدف قرار دادند که اقدامی غیر قانونی و بی احترامی به خاک یک کشور است.

این روزنامه نگار در مصاحبه با رادیو مقاومت اضافه کرد: صهیونیست ها تلاش دارند با این اقدامات شکست خود را تحت پوشش قرار دهند.نتانیاهو می داند خاتمه جنگ به معنای پایان عمر سیاسی او است؛ البته بدین معنا نیست که اگر کسی دیگر جای او را بگیرد، بهتر عمل می کند چون سران این رژیم همگی خویی جنایت کار دارند.

حداد اضافه کرد: جامعه صهیونیستی چند پاره شده و مشکلات اقتصادی فزونی گرفته؛ از طرفی اسرائیل در نوار غزه به هیچ نتیجه ای نرسید و فقط دست به جنایت زده و حتی وجهه خود را در جهان از دست داده است.سردبیر روزنامه الوفاق در این برنامه رادیویی که تا روز جهانی قدس از ساعت 19 تا 24 قابل دریافت است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها اداره کننده این جنگ هستند و در این مدت بارها پیام هایی مبنی بر عدم گسترش جنگ در منطقه ارسال کردند.

به گفته حداد، دود گسترش جنگ به چشم آمریکایی ها می رود چون به راحتی می توان پایگاه آن ها را در منطقه مورد هدف قرار داد؛ از طرفی اسرائیل امریکا را دچار دردسر کرده ولی با این حال نمی توان ایالات متحده را بی تقصیر دانست.وی افزود: آمریکا جلوی اسرائیل را نمی گیرد و قطعا اگر بحران در منطقه گسترش یابد، اولین کسانی که در این آتش خواهند سوخت، حامیان اسرائیل از جمله آمریکایی ها هستند.

گفتنی است برنامه مقاومت بدون مرز با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به همت برنامه سازان در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، هر روز از ساعت ۱۹ تا۲۴ روی موج اف.ام ردیف 95.5 مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می شود.

علاقه مندان می توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ با این برنامه در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها