سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح:

قدس با صبوری مردم فلسطین آزاد خواهد شد

حسین زاده به برنامه رادیویی خبر داد:

یادمان شهدا در طول سال آماده خدمت‌رسانی هستند

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در یک برنامه رادیویی، از ارائه خدمت کلیه مناطق جنگی و یادمان شهدا در سراسر کشور به زوار الشهدا خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۵۲۳

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، روح الله حسین زاده در مصاحبه با برنامه مقاومت بدون مرز رادیو مقاومت درباره حرکت جمعی جوامع حق اندیش و تاثیر آن بر احقاق حق مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: از دهه 70 تا 80 درگیر این ماموریت بزرگ شدیم و توفیق داشتیم همچنان بر سر این عهد بمانیم.ابتدا تصور می شد راهیان نور یک نهضت است؛ بعدها دیدیم این حرکت، بستر و ظهور نهضت های دیگر است؛ چنان چه 80 درصد شهدای به نام مدافع حرم، از میان خدام راهیان نور بودند. همچنین در جریان های حرکتی نظام و بحران ها، خدام راهیان نور ظهور و بروز می یابند.

وی افزود: امروز شمار خادم الشهدا به 137 هزار نفر رسیده که به صورت نهضتی رشد کرده و تمرین می کنند در صحنه های مختلف، ان شاالله در رکاب آقا بایستند. از این رو راهیان نور برای جمهوری اسلامی ایران بستری موفق بوده و از این رو، دشمن درپی نابودی آن است.

حسین زاده به درخواست مجری رادیو مقاومت فعالیت اردوهای راهیان نور را این گونه تشریح کرد: راهیان نور در طول سال جاری و ساری است و محدود به یک زمان خاص نمی شود؛ البته در ایام عید نوروز بازدید حداکثری اتفاق می افتد.

وی اضافه کرد: اردوگاه و یادمان ها در 7استان میزبانِ راهیان نور، آمادگی کامل دارند و روایت گری برای زوار انحام می گیرد.شخصا از این مناطق بازدید میدانی داشتم و الحمدلله زوار عزیز مشکلی در بازدید از یادواره های 8 سال دفاع مقدس ندارند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از برگزاری برنامه «با این ستاره ها» در بهشت زهرا(س) خبرداد که در همه گلزارهای شهدا در سراسر کشور اجرا می شود.

حسین زاده در بخشی دیگر از این برنامه رادیویی که از ساعت 19 تا 24 روانه آنتن شبکه مقاومت می شود، خاطرنشان کرد: حق متعلق به آقا امیرالمومنین(ع) بود که همانا «ولایت» ایشان است. از خداوند می خواهیم این حق با ظهور حضرت مهدی(عج) به جهانیان نشان داده شود و این اتفاق زودتر رقم بخورد.

برنامه مقاومت بدون مرز با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به همت برنامه سازان در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، هر روز از ساعت ۱۹ تا۲۴ روی موج اف.ام ردیف 95.5 مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می شود.

علاقه مندان می توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ با این برنامه در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها