رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:

توجه رسانه ملی به همه اقشار مردم

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: در این دوره رسانه ملی به عناصر مختلف هویتی و عدالت گستری توجه ویژه ای داشته و همه همكاران رسانه ملی، خود را ملزم به خدمت به مردم در این حوزه می بینند تا به همه اقشار توجه ویژه ای شود.
کد خبر: ۱۴۵۰۴۳۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، دكتر پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در گفتگو با برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: در انقلاب همه اقشار مختلف مردم با دیدگاه ها و سلایق مختلف با رهبری امام همراه شدند و معجزه بزرگ تاریخ را رقم زدند و توانستند بر بزرگترین رژیم استبدادی منطقه و حامیانش پیروز شده و در دوازدهم فروردین با رای خود در پای صندوق های رای، جمهوری اسلامی را تثبیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را انتخاب كنند.

دكتر جبلی افزود: آنچه در تمام ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی در انتخاب های مجلس، خبرگان‌رهبری، ریاست جمهوری، شوراها شاهدیم رای و نظر و اراده ملت است كه نقش آفرین شده و دیدگاه ها و سلایق مختلف را بر سركار آورده و به قدرت نزدیك كردند.

وی با تحلیل فرایند مشاركت مردم در تحقق شعار سال بیان داشت: رمز پیشرفت، ثبات و پایداری جمهوری اسلامی همراهی مردم در تولید و عرصه های مختلف بوده است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به جایگاه بی بدیل رسانه ملی در بین دستگاه های دیگر كشور گفت: در این دوره رسانه ملی به عناصر مختلف هویتی و عدالت گستری توجه ویژه ایی داشته و همه همكاران رسانه ملی، خود را ملزم به خدمت به مردم در این حوزه می بینند تا به همه اقشار و لایه های ملت كه در سرفصل تحول به آن پایندیم توجه ویژه ای شود.

دكتر جبلی تاكید كرد: از روزهای اول فروروین با جلسات و برنامه ریزی های مختلف، سرفصل ها و اهدافی برای تقویت مشاركت مردم بطور مشخص و مصداقی تعریف شده تا ضمن فرهنگ‌سازی، آموزش و مطالبه گری رسانه ملی، افزایش مشاركت بخش خصوصی، موانع تولید برطرف گردد.

وی با اشاره به تجربه موفق رسانه ملی در مطالبه اسناد بالادستی و قوانین كشور از مسولین برای اجرا عنوان كرد: ضمن تشكر از معاونت صدا و بویژه رادیو اقتصاد برای ایفای نقش رسانه ایی خود در تحقق شعار سال گذشته كه مبتنی بر رشد تولید و به حركت درآوردن چرخ های اقتصادی كشور است، انتظار داریم تا وظیفه سنگین تری را امسال با پیگیری، مطالبه و فرهنگ سازی برای اجرای قوانین اقتصادی به جد دنبال كند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها