رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:

توجه رسانه ملی به همه اقشار مردم

رئیس رسانه ملی در مراسم افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات:

ثمره تحول به بار نشست

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه امروز شاهد به بار نشستن یکی از ثمره‌های تحول هستیم، گفت: عدالت رسانه‌ای در قالب عدالت انتخاباتی و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای استفاده از همه نامزد‌ها از طریق زیرساخت‌های فنی لازم در رسانه ملی محقق شده است.
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه امروز شاهد به بار نشستن یکی از ثمره‌های تحول هستیم، گفت: عدالت رسانه‌ای در قالب عدالت انتخاباتی و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای استفاده از همه نامزد‌ها از طریق زیرساخت‌های فنی لازم در رسانه ملی محقق شده است.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۹۳

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر پیمان جبلی ضمن قدردانی از بازدید امیدآفرین پنج ساعته رئیس جمهور در روز خبرنگار امسال و توجه ویژه به سازمان صداوسیما گفت: این حمایت‌ها و نگاه دقیق دولت انقلابی به جایگاه رسانه ملی سبب شده است که ما در مسیر حرکت تحولی‌مان انگیزه و امید بیشتری نسبت به آینده پیدا کرده و این امیدواری را به مخاطبان هم منتقل کنیم.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته در جامعه همواره زیرساخت‌های فنی جلوتر از زیرساخت‌های نرم افزاری و گفتمان فکر و اندیشه محقق شده‌اند گفت: تفاوت نظام جمهوری اسلامی‌با نظام‌های دموکراسی رایج در غرب، نقش واقعی مردم و رأی دهندگان در تعیین سرنوشت خودشان است و ملت طبق قانون اساسی تعیین‌کننده سرنوشت خودشان هستند.

جبلی به نائل آمدن کشور به پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های گوناگون و لزوم نمایش هرچه بیشتر آن‌ها اشاره کرد و افتتاح این ۲۰۰ کانال را مصداق هم‌افزایی میان زیرساخت فکری و زیرساخت سخت‌افزاری و فنی دانست و گفت: از مردادماه جاری که قانون انتخابات مجلس اصلاح و ابلاغ شد ما مجاز شدیم از زیرساخت‌ها و امکانات برای تبلیغات مجلس استفاده کنیم. یکی از سرفصل‌های سندتحول حرکت رو به آرمان به جای حرکت تحت ضابطه است. اما از آنجاکه آرمان بلندتر از ضوابط عمل می‌کند، ما خودمان را مکلف به فراهم‌آوری این امکان کردیم.

وی اضافه کرد: کار گسترده‌ای آغاز شد و رسانه ملی که پیش از این شامل نزدیک به ۱۶۰ شبکه ملی، استانی و بین‌المللی بود در یک اقدام آرمان خواهانه دارای ۲۰۰ کانال انتخاباتی شد. این کانال‌های ۲۰۰ گانه ۲۴ ساعته به تعداد حوزه‌های انتخاباتی راه‌اندازی شده و در اختیار نامزد‌ها داده خواهد شد که آن‌ها را از صرف هزینه‌های هنگفت برای تبلیغات بی‌نیاز می‌کند. علاوه بر این نامزد‌هایی که از حمایت سیاسی احزاب بزرگ برخوردار نیستند می‌توانند در صحنه رقابت برابر حاضر شوند و خود و برنامه‌هایشان را معرفی کنند. 

رئیس سازمان صداوسیما این حرکت را در راستای تقویت عدالت رسانه‌ای و در مسیر عدالت‌گستری در جامعه که در دولت انقلابی نیز دنبال می‌شود خواند و گفت: امید است این اقدام گام روبه جلویی برای تحقق حداکثری مردم‌سالاری دینی باشد. تلاش همه همکاران ما تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روست. از وزارت کشور که در تمام مراحل ایجاد این امکان همراهی کردند قدردانی می‌کنیم. امید است ۲۰۰ کانال به نقطه درخشان کارنامه رسانه ملی در انتخابات آتی بدل شود.

به گفته جبلی افتتاح آزمایشی کانال‌ها از روز ولادت حضرت زهرا (س) انجام شده و تا امروز ۱۹۴ کانال پخش آزمایشی خود را آغاز کرده‌اند. امروز علاوه بر افتتاح رسمی این کانال‌ها، چهار کانال ویژه تهران هم افتتاح خواهد شد که مناطق مختلف شامل تهران و شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس را پوشش می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها