همزمان با حمله‌های ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، نظامیان این رژیم به مناطق مختلف کرانه باختری نیز حمله ور شدند.
کد خبر: ۱۴۴۹۶۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، حمله‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد و مبارزان فلسطینی نیز به مقابله با اشغالگران پرداختند.

گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد: ما با نظامیان دشمن صهیونیست درگیر شدیم و جنگ افزار‌های آن‌ها را در شهر نابلس را هدف قرار دادیم.

همزمان باشگاه اسیران فلسطینی از بازداشت ۲۰ فلسطینی در کرانه باختری که در میان آن اسیران سابق نیز وجود دارد در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

پیش از این، کمیته امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیستی از ابتدای جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از۷۵۸۵ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

این دو نهاد فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کردند این تعداد شامل کسانی می‌شود که در خانه‌های خود یا در ایست و بازرسی‌ها بازداشت شده‌اند و همچنین کسانی که مجبور شده‌اند تحت فشار‌های اعمال شده خود را تسلیم نموده و کسانی که به عنوان گروگان در بازداشت قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است نظامیان اشغالگر همچنان در جریان عملیات‌های بازداشت خود به یورش و سرکوب شهروندان، ضرب و جرح آنان و تهدید بازداشت شدگان و خانواده آن‌ها ادامه داده و علاوه بر آن اقدام به تخریب و ویرانی گسترده خانه‌های شهروندان فلسطینی می‌نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها