رئیس رسانه ملی روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما بازدید کرد.
رئیس رسانه ملی روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۴۸۹۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان جبلی در این بازدید ابتدا به واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رفت و با بیان این عبارت که «شما پیشانی صداوسیما هستید و مخاطبانی که تماس می‌گیرند، شما را به‌عنوان نماینده رسانه ملی می‌شناسند»، از پاسخگویی شایسته و متین همکاران این واحد که وجهه سازمان را در ساحت پاسخگویی به مخاطبان به‌خوبی حفظ می‌کنند، قدردانی کرد.

وی همچنین به واحد‌های پژوهش، اطلاع‌رسانی، هفته‌نامه صداوسیما، تولید محتوا و امور فرهنگی رفت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این اداره‌کل قرار گرفت.

جبلی با بیان اینکه همکاران ما معصومانه و مظلومانه در بخش‌های مختلف سازمان مشغول کار و تلاش‌اند، گفت: محور عملکرد ما در دوران تحول نیروی انسانی است و تلاش می‌کنیم ضمن ارج‌نهادن به خدمات صادقانه آنها، در مسیر ارتقا، پیشرفت و بهبود فعالیت رسانه ملی از تجارب ارزشمند تک‌تک ایشان بهره ببریم.

رئیس رسانه ملی با اشاره به لزوم تقویت و افزایش همدلی در داخل مجموعه سازمان و جلب روزافزون اعتماد مخاطبان صداوسیما در مقیاس جامعه و همچنین دستاورد‌های مهم سازمان صداوسیما در حوزه‌های مختلف از تولید گرفته تا ایجاد ۲۰۰ کانال انتخاباتی که اثرگذاری خوبی در مشارکت‌افزایی مردمی داشت، در آستانه سال نو و مقارن شدن آن با بهار قرآن ضمن آرزوی حالی خوب برای هموطنان و به‌ویژه همکاران سازمان، بر تداوم مسیر طی شده در سال پیش رو تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها