معاون صدا در مراسم آیین تکریم خانواده شهدا و جانبازان سرافراز رادیو مطرح کرد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت رادیو است

معاون صدای رسانه ملی در آیین تکریم خانواده شهدا و جانبازان سرافراز رادیو ضمن قدردانی از حماسه غرورآفرین مردم در روز ۱۱ اسفند ماه، تاکید کرد رسالت ما در رسانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
معاون صدای رسانه ملی در آیین تکریم خانواده شهدا و جانبازان سرافراز رادیو ضمن قدردانی از حماسه غرورآفرین مردم در روز ۱۱ اسفند ماه، تاکید کرد رسالت ما در رسانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۱۴۴۸۹۴۶

 به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده، معاون صدا با اشاره به آیه قرآن یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اذْکُرُوا نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ جاءَتْکُمْ جُنُودٌ فَأَرْسَلْنا عَلَیْهِمْ رِیحاً وَ جُنُوداً لَمْ تَرَوْها وَ کانَ اللّهُ بِما تَعْمَلُونَ بَصِیراً در این مراسم گفت: اى کسانى که ایمان آورده اید نعمت خدا را برخود به یاد آورید آنگاه که (در جنگ احزاب) لشکرهایى (عظیم) به سراغ شما آمدند؛ ولى ما باد و طوفان سختى بر آنان فرستادیم و لشکریانى که آن‌ها را نمى دیدید (و به این وسیله آن‌ها را در هم شکستیم) و خداوند همیشه به آنچه انجام مى دهید بینا است. انشا... خداوند ما را ازغفلت نجات بدهد. ضمن اینکه کلید حل مشکلات ما ایمان و اعتقاد قوی است.

وی ضمن قدردانی از ملت رشید ایران برای حماسه غرور آفرین ۱۱ اسفند ادامه داد: بدون تردید مردم در این روز حماسه آفرینی کردند و با حضور مقتدرانه پای صندوق‌های رای سرنوشت خودشان را مشخص کردند. کشور ما ۴۵ سال با عملیات روانی دشمن رو به رو است، اما مقابل دشمن ایستاده، چرا که حکومت ما مردمی است. ضمن اینکه این معجزه را مدیون خون شهدا هستیم. 

معاون صدا در بخشی از این مراسم درباره اسطوره بودن مردم ایران توضیحاتی ارائه کرد و ادامه داد: مردم ما برای همه جای دنیا اسطوره هستند و استکبار علیه ما دسیسه می‌کنند. اما مردم ما در حماسه آفرینی روز یازدهم اسفند ماه برای باری دیگر نشان دادند که دشمن نمی‌تواند کاری کند. 

بخشی زاده درباره اتفاقات غزه عنوان کرد: امروز شاهد جنایت دشمن در غزه هستیم، اما مردم غزه غیورمردانه ایستاده اند. تعداد شهدای غزه روز به روز بیشتر می‌شود، ولی مردم دست از مبارزه برنداشتند و پای دین و آرمان هایشان ایستاده اند و دست از مبارزه نکشیدند. خوشا به ایستادگی این مردمان مقاوم. 

وی با بیان رسالت رادیو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: وظیفه ما این است که حافظ خون شهدا باشیم و الگوی مناسب را ترویج بدهیم. ضمن اینکه ما تلاش داریم از ایده‌های شما عزیزان که از خانواده شهدا و جانبازان هستید در حوزه برنامه سازی بهره ببریم.

در بخشی از این مراسم حمیدرضا صحراگرد، مدیر رادیو تهران پیشنهاد داد دیدار خانواده شهدا از سالی یک بار خارج شود و این برنامه در طول سال به کرات برگزار شود، چرا که خانواده شهدا می‌توانند بازوی مشورتی و عملیاتی در رادیو باشند، و جامعه مدیون زحمات آن‌ها هستند. 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت رادیو است

وی ادامه داد: باید ارزش این سرمایه‌ها را دانست. البته با توجه به شناختی که از معاون صدا دارم، می‌دانم که آقای بخشی زاده همیشه به این موضوع توجه ویژه دارند. 

مهدی شهاب تالی، مدیر رادیو پیام و آوا با بیان اهتمام ویژه معاون صدا نسبت به موضوع شهدا و جانبازان بیان کرد: لازم است از آقای بخشی زاده معاون صدا قدردانی کنم، چرا که موضوع شهدا و جانبازان همیشه اولویت شان است. امیدوارم به گونه‌ای رفتار کنیم که هیچ وقت شرمنده شهدا نشویم و آن‌ها را به عنوان الگو و سرمشق در جامعه ترویح بدهیم.

 در بخشی از این مراسم خانواده شهدا و جانبازان درباره ترویج فرهنگ حجاب، ایثار، خاطرات شان، معیشت شان، همکاری و فعالیت شان در رادیو، مشکلات شان و ... صحبت کردند. پخش کلیپ و قدردانی از خانواده‌های شهدا و جانبازان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها