معاون ستاد حکمرانی مردم نهاد ریاست جمهوری گفت:

یاسوج میزبان برگزاری دوره توانمندسازی دستیاران فرمانداران

دوره ۲ روزه رشد و توانمندسازی دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۴۴۸۴۷۶
به گزارش جام جم آنلاین،مهدی دهقان در دوره رشد و توانمندسازی دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت گفت: این دوره با حضور دستیاران مردمی سازی استان‌های چهارمحال و بختیاری و بوشهر به میزبانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
معاون ستاد حکمرانی مردم نهاد ریاست جمهوری افزود: مردمی سازی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است که در ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: یکی از اقدامات در راستای تحقق مردمی سازی و حفظ شان نظارت، تصمیم گیری و اجرا حضور دستیاران مردمی سازی در کنار استانداران، فرمانداران و مدیران کل است که در بسیاری از استان‌ها محقق شده است.
دهقان افزود: فرآیند رسیدن به برنامه مردمی‌سازی نیازمند هماهنگی، برنامه‌ریزی و ضرورت هم‌افزایی بین دستیاران استان‌ها است و در حال حاضر در چهار منطقه نشست‌هایی با حضور دستیاران مردمی‌سازی ۱۵ استان برگزار شده و یا برگزار می‌شود که جلساتی مبتنی بر آموزش و برنامه‌ریزی است که ما در پایان دولت سیزدهم بتوانیم به الگو‌های موفق مردمی سازی در امر نظارت، اقدام و مشارکت نخبگان در زمینه تصمیم گیری و تصمیم‌سازی نائل شویم.
به میدان آمدن مردم مهمترین مسئله در بیانیه گام دوم انقلاب
در ادامه هم سجاد نیک‌منش در دوره رشد و توانمند سازی دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت که به میزبانی شهر یاسوج برگزار شد، گفت: با صدور بیانیه گام انقلاب نقشه راه انقلاب اسلامی مشخص شد و مقام معظم رهبری مسئله به میدان آوردن مردم و قیام جوانان را به عنوان اصلی‌ترین، مهمترین و مبنای‌ترین مسیر بیان کردند.
معاون هماهنگ کننده جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی کشور افزود:در همین راستا تمام تلاش دولت این است که با بسترسازی و فراهم کردن زمینه‌ها، مردم را به میدان بیایند و حضور حداکثری داشته باشند و از مقام میهمانی به مقام میزبانی دعوت شوند.
وی بیان کرد: این دوره با هدف اینکه چگونه می‌توانیم در مسئله‌ها و اتفاقات به بهترین شکل از حضور مردم استفاده کنیم و با حضور خود آنها مشکلات را حل و فصل کنیم برگزار شده است.
نیک‌منش ادامه داد: مردم صاحبان انقلاب هستند، آنها بودند که با حضور خود انقلاب را به وجود آوردند و امیدواریم به پربارتر شدن انقلاب کمک کند.
معاون هماهنگ کننده جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی کشور به محتوای برگزاری این دوره اشاره و عنوان کرد: تلاش بر این است که در گام اول، مسیر اصلی، مبنا و کلیات به اشتراک گذاشته شود و در گام دوم با استفاده از الگو‌های موفق برای به میدان آوردن مردم گفتگو کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها