برای توسعه و پیشرفت مرکز اصلاح نژاد ماهیان سردآبی استان در سفر ریاست جمهوری ۳۰ میلیارد تومان مصوب شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۴۸۸

 به گزارش جام جم آنلاین ،علی احمد زاده در بازدید از مرکز اصلاح نژاد ماهیان سردآبی شهر یاسوج و چهار گلخانه شهرستان بویراحمد افزود: مرکز اصلاح نژاد ماهیان سردآبی استان می‌تواند استان و حتی کشور را از واردات تخم‌های چشم زده بی نیاز کند.
استاندار مرکز اصلاح نژاد یاسوج را تنها مرکز تولید و پرورش ماهیان مولد در کشور عنوان کرد و ادامه داد: به همین منظور از سرجمع اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به این مرکز، ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای توسعه آن اختصاص می‌دهیم.
وی همچنین به بازدید از گلخانه‌های زینتی استان اشاره کرد و گفت: این استان و به خصوص شهر یاسوج به پایتخت تولید کننده گل‌های رز و زینتی تبدیل شده است و انتظار می‌رود از این تولیدکنندگان حمایت شود.
احمدزاده هدف از بازدید از این مراکز را شناسایی بررسی آنها عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با تزریق اعتبارات و تسهیلات مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.
وی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه گذاری مصوب شده که با اختصاص آن‌ها مشکلات بسیاری از طرح‌های تولیدی و اقتصادی رفع می‌شود.
رئیس جهاد کشاورزی استان هم با بیان اینکه ۲۷۲ مزرعه پرورش ماهی در استان وجود دارد، گفت: این مزارع سالانه ۲۲ هزار تن ماهی تولید می‌کنند.
معتمدی افزود: ۳۲ هکتار هم گلخانه‌های تولیدی گل رز در استان وجود دارد که در تلاش هستیم ۱۵۰ هکتار را به آن‌ها اضافه کنیم.
وی ادامه داد: این بازدید‌ها با هدف شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها صورت می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها