استاندار مازندران، با بیان این که همه ظرفیت های شهرستانی باید برای توسعه بهره گیری شود، گفت: گردشگری اولویت اول و یک توانمندی بزرگ برای شهر ساحلی بابلسر است و در کنار ساحل، ۹۱ روستای این شهرستان باید به مقصد گردشگری تبدیل شود
کد خبر: ۱۴۴۸۴۱۸

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سیدمحمود حسینی‌پور روز جمعه در جمع اقشار مختلف مردم بابلسر در سفر بیست و سوم شهرستانی به این شهرستان، افزود: روستاهای مازندران برای گردشگران داخلی و خارجی از جذابیت ممتازی برخوردار هستند که بابلسر هم از این ظرفیت کم نظیر بهره مند است.

وی، اظهار داشت: بابلسر به عنوان نگین گردشگری مازندران علاوه بر ساحل زیبا، روستاهای آن هم باید به مقصد گردشگری تبدیل شود.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که گردشگری این شهر باید به صنعت تبدیل شود، ادامه داد: نخبگان دانشگاهی در دانشگاه مازندران برای تحقق این مهم کمک کار باشند.

حسینی‌پور با ذکر این نکته که در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت بابلسر هنوز فعال نشده است، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از همه قابلیت‌های شهرستان تمامی ظرفیت های مختلف بابلسر باید به اجرا در بیاید.

این مقام مسوول تصریح کرد: تولیدات کشاورزی بابلسر هم باید با نگاه گردشگری تولید شود و با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین دانش بنیان محصولات کشاورزی در مدار تولید کیفی و صادرات قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها