استاندار مازندران از آغاز طرح توانمندسازی اقتصادی ۵۰۰ روستا در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۰۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید محمود حسینی پور صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که مازندران به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، از آغاز طرح توانمندسازی اقتصادی در ۵۰۰ روستای استان خبر داد و گفت: بازگرداندن اقتصاد به مردم سیاست دولت به شمار می‌رود.وی با اشاره به دو راهبرد ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری و احیای ظرفیت روستاها گفت: سه هزار و ۶۰۰ روستا در استان وجود دارد و در گام اول طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستا اجرا می‌شود و امیدواریم با سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوانیم روستاهای استان را احیا کنیم.

استاندار مازندران با اظهار این که همه روستاها می‌توانند مقصد گردشگری شوند، به سفر هیأت بلندمرتبه اقتصادی قزاقستان به استان اشاره کرد و گفت: این هیأت از دستاوردهای فعالان اقتصادی متحیر شدند.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره بر تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون احیا اقتصاد روستا، گفت: طرح توانمندسازی اقتصاد ۵۰۰ روستا در استان آغاز شده است.

استاندار مازندران با اشاره به پیشرفت‌های راهبردی و زیرساختی ایران و مقاومت مردم در مقابل تحریم‌ها و استکبار جهانی، گفت: تمام تلاش دشمنان ایران اسلامی این است که تصویری جعلی و وارونه از پیشرفت‌های ایران نشان بدهند و نقاط قوت را سانسور کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها