مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل اعلام کرد:

پیش‌بینی توزیع ۵۰۶ تن میوه شب عید

۵۰۶ تن میوه مورد نیاز این استان در تعطیلات عید نوروز خریداری و ذخیره‌سازی شده و توزیع آن از روزهای آخر سال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۸۱۵۹

به گزارش جام جم آنلاین،ابوالفضل دشتبانی گفت: برای توزیع میوه شب عید شامل ۲۰۶ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال بیش از ۱۰۰ ایستگاه پیش‌بینی شده است.
وی بیان کرد: هنوز قیمت نهایی میوه شب عید برآورد و تعیین نشده ولی بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، هر کیلوگرم میوه ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در زمان آغاز توزیع قیمت‌گذاری شده و توزیع خواهد شد.
به گفته مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل، هدف از توزیع میوه شب عید تنظیم بازار میوه به عنوان محصول پرمصرف مردم در ایام عید و نیز فراهم کردن بستر خرید برای همه شهروندان است.
وی همچنین با اشاره به همزمانی ایام تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و لزوم تنظیم بازار محصولات این ماه، از خرید و انتقال پنج تن خرمای با کیفیت به استان خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توزیع خرما از هفته آینده و از طریق نمایشگاه‌های نوروزی و با قیمت متناسب آغاز می‌شود.
دشتبانی ادامه داد: امسال برای فروش میوه شب عید و خرما در مناطق شهری و روستایی، بر عملکرد توزیع‌کنندگان از طریق بازرسان اداره کل تعاون روستایی و ستاد تنظیم بازار به صورت مستمر نظارت دقیق اعمال خواهد شد.
وی اظهار کرد: در تمامی بخش‌ها، دهستان‌ها و شهرهای استان مراکز توزیع میوه دایر شده و فرایند توزیع با نظارت سازمان تعاون روستایی استان ادامه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها