مرحله عملیاتی طرح نظارتی ویژه با نظارت بر بازار کالا و خدمات ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳در استان اردبیل آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۴۸۱۵۵

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مراسم آغاز طرح نظارتی ویژه گفت: مرحله عملیاتی طرح نظارتی ویژه با نظارت بر بازار کالا و خدمات ندر اردبیل ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، طی دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع و مدیر عامل سازمان حمایت، از ۱۵ اسفندماه آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
مسعود ایرانی اظهار کرد: جلسات هماهنگی با ارگان‌های ذیربط به منظور اجرای بهینه طرح و برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی برگزار شده است.
وی در ادامه ضمن تاکید بر برخورد قانونی با متخلفین و پاسخگویی به شهروندان و مسافرین در ساعات اداری و غیر اداری، از کلیه هموطنان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم ازگرانفروشی، قاچاق، احتکار، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت ساعات پخت نان و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها موضوع را گزارش کنند.
ایرانی خاطرنشان کرد: همچنین هموطنان می‌توانند ضمن مراجعه حضوری، از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ گزارش تخلفات را گزارش کرده تا بازرسین اداره کل صمت استان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها