طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال، نوروز ۱۴۰۳ در دو مرحله اطلاع رسانی و اجرایی از اول اسفند در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۶۰۳۲

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در مرحله اول این طرح که مرحله اطلاع رسانی می‌باشد از امروز هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و ... نیز به منظور انجام گشت‌های بازرسی و رصد دقیقتر کالا و خدمات مورد هدف انجام خواهد شد که همراهی این دستگاه‌ها در اجرای هر چه بهتر این طرح کمک خواهد کرد.

احمد آریافر با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا و همچنین خدمات مرتبط در ایام رمضان و پایان سال افزود: در مرحله اجرایی این طرح که از ۱۶ اسفند آغاز می‌شود برای ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، نظارت بر کالا‌های پرمصرف و خدمات اولویت دار تشدید شده و مورد رصد و بازرسی بیشتر بازرسان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل صمت استان با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت و یا نصب نرخنامه، فروش اجباری کالا و سایر تخلفات می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا با اولویت رسیدگی به شکایت ضمن بررسی موضوع توسط بازرسان، نتیجه به گزارش دهنده منعکس شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها