رئیس گروه طرح های نیروگاهی آب منطقه ای استان :

تولید انرژی برقابی در مازندران توسعه می یابد

مدیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان، گفت: دولت سیزدهم برای توسعه زیر ساخت برق ۲ استان مازندران و گلستان ۷۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد که سهم مازندران از این مقدار ۴۰ هزار میلیارد ریال است. ‎
کد خبر: ۱۴۴۵۷۱۱

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، موسوی، افزود: قبل از انقلاب در کل کشور هفت هزار مگاوات نیروگاه نصب شده بود اما اکنون این آمار به حدود ۹۶ هزار مگاوات رسیده و نشان دهنده رشد بالا در احداث نیروگاه ها و توسعه شبکه است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ مگاوات ظرفیت نصب شده پست های فوق توزیع در قبل از انقلاب بوده است، افزود: در حال حاضر این‌ عدد در استان های مازندران و گلستان به بالای ۲۰ هزار مگاوات رسیده است.

موسوی ادامه داد: طول خطوط برق منطقه ای مازندران و گلستان به ۶ هزار کیلومتر رسیده و در طی دولت سیزدهم تنها در مازندران بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال طرح افتتاح شد که در مجموع ۲ استان گلستان و مازندران ۷۵ هزار میلیارد ریال طرح های زیر ساختی برق است.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان، خاطرنشان ساخت: به سبب مشکلی که در احداث نیروگاه های بزرگ داریم، شبکه را توسعه دادیم و خطوط تبادلی بین استان ها را تقویت کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها