نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به منطقه‌ای نزدیک «الخلیل» در کرانه باختری شماری از فلسطینیان را زخمی کردند.
کد خبر: ۱۴۴۵۳۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، یورش‌های نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «بیت امر» نزدیک «الخلیل» واقع در کرانه باختری یورش برده‌اند.

هلال احمر فلسطین نیز گزارش داد که ۶ نفر از فلسطینیان ساکن منطقه «بیت امر» به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

منابع خبری گزارش دادند که درگیری میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در بیت امر از بیش از یک ساعت پیش تاکنون همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز به صورت گسترده به شهر‌های رام الله و قلقیلیه یورش بردند. شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری نیز شاهد حمله نظامیان صهیونیست و تفتیش خانه‌های شهروندان فلسطینی بوده است.

الجزیره نیز گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه عین عرب واقع در مرکز شهر الخلیل یورش بردند. علاوه بر آن شهر دورا در جنوب الخلیل نیز شاهد این حمله عناصر اشغالگر بود.

گفتنی است پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری و کشتار و بازداشت شهروندان فلسطینی ساکن این منطقه‌ها از سوی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها